בקרוב תעלה תוכנית הריאלטי המוזיקלית החדשה של קשת בכיכובם של מי שהיו עד לא מזמן צ'ילבות ידועים בתעשייה, הזמרים אייל גולן ואביב גפן ,שחברו יחד למטרה משותפת, תוכנית עתירת רייטינג. וכמו לפני כל תוכנית חדשה, בזכיינית עמלים על רעיונות לקידום ופרסום הריאליטי החדש.

אך נראה כי הפעם גבולות הגזרה היטשטשו והזמרים הסכימו לקחת את צעד קדימה, עד לבני המשפחה. אייל גולן התבטא בתקשורת נגד אביב של אביב גפן, המשורר והפזמונאי יהונתן גפן וכתב:
 "להשוות בין עאהד תמימי המנוולת הזו לאנה פרנק? לאן הגענו? בנאדם שלא מכבד את חיילי צה"ל ומדינת ישראל לא צריך להיות במדינה הזו וצריך לקבל על הראש".  זאת, לאחר שגפן האב עורר לאחרונה סערה בעקבות התבטאויות מעוררות מחלוקת.  

הציוץ נגד יהונתן גפן, היה עשוי להיות לגיטימי אלמלא חברו השניים לריאלטי המשותף. גפן לא נותר חייב והגיב לו אמש בערב שבת בציוץ :"אבא אחד קצין, אבא שני אצל קצין מבחן". מיותר להזכיר לקוראים על פרשת הקטינות בה היה מעורב אביו של גולן וכי לפני ארבעה ימים נעצר דני ביטון בחשד לעבירות מין נוספות בצעירה .

יש שיסיקו כי המריבה היא לגמרי אותנטית והמשך ישיר ליריבות בת שנים בין השניים, ויש שיטענו כי מדובר באקט יזום ומתוכנן מראש בין שניהם למשוך כותרות ולקדם את התוכנית. אנחנו נוטים לתמוך בגרסה השנייה.