הדיווה הבלתי מעורערת בכל הזמנים דנה אינטרנשיונל מגלה יכולות אנושיות של חרטה וחמלה ומתנצלת בפני השחקנית הבינלאומית נטלי פורטמן שהצליחה לעורר את זעמם של כל אזרח ישראלי ושל המפורסמים הישראלים בפרט, לאחר שסירבה להגיע לישראל לקבל את פרס "בראשית" מאחר והיא לא רוצה לשתף פעולה עם ראש הממשלה נתניהו.

מסתבר שאינטרנשיונל גם יודעת לשפוט את עצמה בחומרה ולחזור בה מדבריה. הדיווה אכן לא מסכימה עם החלטה של פורטמן אך הגיבה בהקנטה אישית כלפי השחקנית הבינלאומית בראיון שהעניקה לגיא פינס ועוררה סערה גדולה כשאמרה "היא לא ישראלית כבר מזמן אז תעשו לי טובה, בקושי שתי מילים בעברית היא יודעת" וקינחה בדברים הבאים "אז נטלי את גמדה עם ראש גדול חמודה, ורק שלא יהיה לך כסף תבואי לארץ על ארבע". כעת אינטרנשיונל חוזרת בה מהמשפט המעליב ומפרסמת התנצלות בפוסט בפייסבוק תוך שהיא צוחקת על עצמה.



וכך פרסמה בחשבון הפייסבוק האישי שלה: "והארץ געשה ורעשה בגלל גמדה עם ראש גדול אז אני מבקשת סליחה בתור גירפה עם ראש עכבר"


שי כרם
מנהלה של אינטרנשיונל מסר: "לפעמים רוצים להגיד משהו מצחיק ואיך שהוא זה מתפקשש, וזה מה שקרה והיה קצת לא נעים לראות שמתייחסים לזה כאילו זו התשובה של דנה. אם יש הסכמה בקונצנזוס על דבר אחד בתוך כל ההיסטריה התקשורתית המוגזמת בנושא הזה זה שפורטמן בחורה יפהפיה עם ראש בגודל המתאים לה בדיוק"