ההודעה על מותו של הדי ג'יי אביצ'י בן ה-28 זעזע רבים כשהכאב אפילו היה יותר גדול לאחר שהמשפחה מסרה הצהרה רשמית בה גילתה לעולם את סיבת המוות- התאבדות. עכשיו חמישה ימים אחרי מגיעים פרטים נוספים על המקרה ומתגלה כי אביצ'י נטל את חייו בעזרת שברי זכוכית.

אביצ'י (צילום: גטי)
אביצ'י (צילום: גטי)

מקורב למשפחה מסר כי מה שגרם למותו היה איבוד דם מסיבי אחרי שחתך את עצמו עמוק בזרוע באמצעות שברי בקבוק יין. כזכור, הכוכב המוזיקלי, ששמו האמיתי היה טים ברגלינג, נמצא מת במוסקאט שבעומאן שם בילה עם חברים בחופשה. תחילה המשטרה אישרה כי לא היה חשד למעשה פלילי במותו של האמן וכמה ימים לאחר מכן המשפחה יצאה בהצהרה כי האמן "לא יכל להמשיך יותר, הוא היה פרפקציוניסט שטייל ועבד קשה בקצב שהוביל למתח קיצוני. כאשר הוא הפסיק להופיע, הוא רצה למצוא איזון בחיים על מנת להיות מאושר ולעשות את מה שאהב יותר מכל - מוזיקה. הוא נאבק עם מחשבותיו על משמעות, חיים, אושר. הוא לא יכל להמשיך יותר."



באחד הרגעים הטרגיים והמצמררים בסרט הדוקומנטרי "אביצי'י: סיפורים אמיתיים", אומר המוזיקאי לחברו אחרי הופעה בלאס וגאס: "אמרתי להם שוב ושוב שלא אוכל לנגן עוד", ומוסיף: "אמרתי להם שזה עוד יהרוג אותי".

מצמרר
מצמרר