תומס מרקל, אחיה למחצה של מייגן עדיין מקווה שיצליח לבטל את החתונה המלכותית בה תינשא מרקל לנסיך הארי ותהפוך בעצמה לבת מלוכה. שבועיים לפני האירוע הגדול של בריטניה החליט מרקל לשלוח מברק בכתב ידו לנסיך בנסיון לשכנע אותו לא להינשא לאחותו.

"מייגן מרקל היא בבירור לא האישה הנכונה עבורך" כך כתב במכתב אותו פרסם בבלעדיות האתר In Touch "ככל שהחתונה המלכותית מתקרבת, זה נהיה יותר ברור כי זו הטעות הגדולה ביותר בהיסטוריית החתונות המלכותיות", מזהיר תומס "אני לא מבין איך אתה לא רואה את מייגן מרקל האמיתית, הניסיון שלה לגלם תפקיד של נסיכה, כמו שחקנית סוג ג', זה ממש מיושן", כתב והוסיף "היא אישה רדודה, יהירה, שתהפוך את המורשת המשפחתית שלך לבדיחה".

המכתב, מתוך אתר intouch
המכתב, מתוך אתר intouch


אהבה מנצחת. מייגן מרקל והנסיך הארי(צילום: גטי)
אהבה מנצחת. מייגן מרקל והנסיך הארי(צילום: גטי)

סביר להניח שאחת הסיבות לכתיבת המכתב וההתנגדות לנישואים הללו היא העובדה שהיא לא הזמינה את אחיה למחצה, אסיר לשעבר לחתונה ואפילו הוסיף את זה לטענותיו: " "היא לא מזמינה את המשפחה שלה ובמקום זה מזמינה זרים גמורים. מי עושה דבר כזה? כנראה שמעט התהילה ההוליוודית לה זכתה, עלתה לה לראש".

למי שלא מעודכן, לפני כשנה מרקל ג'וניור נעצר לאחר שתקף את בת זוגו וכיוון אקדח לראשה. האקדח לא היה טעון, לדבריו, ובכל זאת נשמע שמדובר בבחור שאי אפשר לסמוך עליו להתנהג כראוי בחתונה מלכותית.