הזמרת, הרקדנית, אשת החברה ומה לא, מיכל אמדורסקי, נצפתה ברביעי שעבר מוכרת בגדים ברחוב מקווה ישראל בתל אביב. אמדורסקי בחרה שלא להגיב.


 

A post shared by mamdursky (@mamdursky) on


>לאירוע הפתיחה המפואר של מלון "סטאי" ביפו הוזמנו גם רפי, עמיר ורננה קישון, ילדיו של אפרים קישון. הסיבה: המלון הוקם במתחם תחנת המשטרה ששימשה תפאורה לסרטו האייקוני של קישון, "השוטר אזולאי". בכניסה עמד אפילו בן דמותו של השוטר אזולאי אשר הצטלם עם רפי, רננה ויתר האורחים.



>אולמי "לאגו" בראשון לציון, שנערכה בהם החתונה המפורסמת של גלית ביטן, הבת של דוד, יזכו לארח אירוע מושקע נוסף. ירדנה עובדיה, הידועה בהפקות הענק שלה, חוגגת לנכדה, הראל בוטבול, מסיבת בר מצווה יוקרתית עם קוד לבוש מוקפד, כולל חליפות ושמלות נשף. למרות עידן הוואטסאפ בחרה עובדיה להזמין את החוגגים בדיוור ישיר. כל אורח קיבל גלובוס קטן פלוס הזמנה עם מוטו בלתי נשכח: "בחלומותיכם הפרועים ביותר - לא תוכלו לדמיין את ההפתעות המופלאות שמצפות לכם". ועוד הפתעה קטנה־גדולה: ההורים של חתן בר המצווה אינם רשומים כלל על ההזמנה אלא רק הסבתות והסבים הגאים משני הצדדים.

עובדיה, איפה ההורים?

"אף אחד חוץ ממני לא יודע מה יהיה בהפקה. שמנו את השמות של הסבים והסבתות כדי שאנשים שמקבלים הזמנה יידעו שזה קשור אלי. אני לא מוסרת פרטים".

ירדנה עובדיה (צילום: אביב חופי)
ירדנה עובדיה (צילום: אביב חופי)

>מוטי גלעדי סעד במוצ"ש ב"מנדרין" בחיפה בחברת אישה מטופחת. פסטה, יין וניקוטין בשרשרת אפפו את הערב.

>חותרים למגע. מוטי כהן, מנכ״ל חברת Agent vi זכה לפני שבוע באליפות ישראל בחתירה בסירת רביעייה, ומייד רשם את עובדי החברה שלו לתחרות חתירה בפסטיבל דרקון בירקון, שתתקיים בסוף החודש במרכז דניאל לחתירה. לשמחתו הוא גילה שעדיין נותרו מקומות בודדים והוא עט על המשימה. הם יתחרו מול עובדי הספארי ברמת גן, חברת חילן ועוד. 12 איש בכל סירה. בקרוב במשחקים האולימפיים.

(צילום: אוהד מלמד)
(צילום: אוהד מלמד)