בכל עונה של האח הגדול, הדיירים ששוהים בבית ומתועדים 24 שעות ביממה לא מודעים למה שמתחולל בחוץ, ולא יודעים כמה תמיכה או שנאה הם מקבלים בחוץ. הדיירים הבולטים והאהובים זוכים לדפי תמיכה ברשתות החברתיות עם קהל ענק של מעריצים שמצטרפים לדף פרופיל מיוחד שנפתח כקבוצה סגורה ומנוהל בקפידה על יד איש מקצוע וביחד מריצים את הדייר המועדף שלהם עד לגמר הגדול.

בעונה הקודמת היו אלה שני גולדשטיין, מעיין אשכנזי ואביחי אוחנה שזכו כל אחד בנפרד לדפי תמיכה מרשימים של מעריצים, העונה החדשה התחילה לפני כשבוע וחצי אבל יש כבר דייר אחד, בולט במיוחד שזוכה לדף מעריצים גדול. אז קוראים לדף ה"אמת הבלתי מנוצחת של ישראל אוגלבו" והיא מונה כ-20 אלף מעריצים.

ישראל אוגלבו (צילום: שלומי כהן , פלאש 90)
ישראל אוגלבו (צילום: שלומי כהן , פלאש 90)


הדף מנוהל על ידי אותו אדם שניהל בעבר דפי מעריצים למתמודדים שונים בריאליטי ביניהם גם לשני גולדשטיין. ברשימת החברים בקבוצה הסגורה של מעריצי אוגלבו תוכלו למצוא רשימת מכובדת של סלבס שתומכים בדייר החדש וגם לא מעט מדיירי העבר של האח הגדול, ביניהם אור סיונוב מהעונה השביעית של האח הגדול, פרידה הכט, רותם איזק, מירי חן, מושיק עפיה, הזמר ניר פרידמן, שימי ויהודית תבורי, מיכל ינאי ואחרים. נראה שיש לנו כבר פיינליסט ראשון.

חביב הנשים (צילום: אינסטגרם)
חביב הנשים (צילום: אינסטגרם)