פליקס חלפון, לשעבר כוכב הפועל ת"א, נבחרת ישראל, כלא מעשיהו ומחלקת התברואה והפחים של עיריית בת ים, מנצל את 15 דקות התהילה שלו. חלפון, שעומד לככב ולכדרר בריאליטי "גולסטאר", מפרסם מסר לאומה בדף הפייסבוק שלו. "חברים יקרים, אני גאה להציג בפניכם את הפרויקט החדש שלי לקראת השתתפותי בתוכנית ‘גולסטאר': ‘פליקסטאר' - הפעלת כדורגל ייחודית לימי הולדת עם פעילויות ואטרקציות שעדיין לא נראו. ההפעלה מיועדת לילדים מגילאי 5 ומעלה, פרטים נוספים ניתן לקבל בפרטי".

חלפון, הפכת למחנך?

"יש כל מיני הפעלות של כדורגל, הפעלות תחרותיות. טקס יום הולדת, גביע, מדליות. אני נותן את כל כולי לילדים. זה משהו שעשיתי בעבר והתחברתי. עכשיו בגלל ‘גולסטאר' אני יותר מקצוען, יותר הטבות, יותר פעילויות. שעה וחצי עד שעתיים. חוויה לילדים שגם ההורים בסוף מתלהבים".


רגע לפני גולסטאר. עם שייע פייגנבוים (צילום: אמיר מאירי)
רגע לפני גולסטאר. עם שייע פייגנבוים (צילום: אמיר מאירי)

>הודעה מיוחדת למפיק־העל חיים סבן: הצמד סטטיק ובן־אל, שעושים את אמריקה והוחתמו על ידך על חוזה בינלאומי שבמסגרתו יוציאו שבעה אלבומים מטעם חברת סבן קפיטל גרופ, הגיעו לארוחת שישי אצל לא אחר מאשר חי וקנין, אח של אסי וקנין ("אני אפתח לך את התחת"), שאירח אותם עם כל הפסיליטיס והפינוקים המתבקשים: בית עצום ממדים על צלע ההר באנסינו, שלוש קומות, חצר עם מסלעה, מדשאה ובריכת שחייה. חי מתאושש בימים אלה מהמאסר הממושך כתוצאה מהעדות של מלך העולם התחתון לשעבר גבי בן הרוש. הוא התחתן עם דוגמנית יפהפייה ולזוג שתי בנות ובן, שחיים באושר ועושר עד עצם היום הזה.

>לוסי דובינצ'יק בטח תשמח לשמוע שהסרט "המלחינה" של הבמאי אלון נוימן, שממנו פרשה מסיבות אישיות רגע לפני שנפלה מהחלון בתאונה, התקבל בתשואות רמות בפסטיבל קאן.
דובינצ'יק, הידעת?

"אין תגובה".