שלושה שבועות חלפו מאז נכנסה מריה דומרק בת ה- 22 לבית האח הגדול עם למעלה ממיליון עוקבים וכבר היא מצליחה לעורר סקרנות גדולה בחוץ. רגע לפני שנכנסה לבית הסגור היא סיפרה בראיונות שהעניקה לתקשורת על כוכב בינלאומי שניהל איתה קשר הדוק באינסטגרם, קשר שניתקה ברגע שגילתה כי אשתו בהריון.

באותה נשימה סירבה לחשוף את פרטיו של הכוכב ההוליוודי שעל פי דיווחים מעבר לים הוא נשוי באושר. אז המדור החרוץ גישש, בלש וחקר וגילה מי הוא הסלב הבינלאומי שניהל קשר עם דומרק באינבוקס של האינסטגרם. אז הוא זמר מצליח ממוצא יהודי אמריקאי נשוי ואב לשתי בנות, הונו מוערך במעל ל- 60 מיליון דולר והוא חבר בלהקת מארון 5, וכן לא טעיתם מדובר בזמר המצליח אדם לוין.

אדם לוין (צילום: גטי)
אדם לוין (צילום: גטי)


לוין ודומרק ניהלו קשר טראנס אטלנטי דרך האינסטגרם, קשר שלא התפתח למפגש שקצת מזכיר את הקשר שניהלו נטע אלחמיסטר וניימאר. כל זה קרה לפני כשנתיים כשדומרק הייתה בזוגיות עם בן זוגה הנוכחי בועז יוסף שהעניק לה חופש מוחלט לעשות ככל העולה על רוחה תוך שהוא סומך עליה שתדע לא לחצות את הגבולות. הקשר פסק בשנייה שגילתה דומרק כי אשתו של לוין בהאטי פרינסלו נכנסה להריון הראשון של השניים לפני כשנה וחצי.

בועז יוסף סירב להתייחס

מריה דומרק (צילום: אלעד אדמוני)
מריה דומרק (צילום: אלעד אדמוני)