יונתן רונן כוכב הדוקו ריאלטי "כמה רחוק" בערוץ 12 המתגורר בברצלונה, נפרד בפרק של אתמול מחופית והב, אחת מהנשים שנסעו עד אליו לספרד בכדי לבחון את הקשר, אבל נראה שהיא כבר לגמרי המשיכה הלאה לזרועות של גבר אחר.  

חופית בת 27 אמא למילה, איבדה את בעלה אותו הכירה בגיל 18 בתאונת אופנוע קטלנית, חודש וחצי אחרי הלידה. גם יונתן אלמן, הוא היה נשוי לסוניה ונולדה להם בת משותפת, לאיה. סוניה נאבקה במחלת הסרטן ולאחר שלוש שנים נפטרה.

יונתן רונן (צילום מסך)
יונתן רונן (צילום מסך)


יונתן וחופית מצאו חיבור ראשוני על רקע זה ששניהם איבדו את אהובם אבל זה היה המכנה המשותף היחיד שלהם כי אחרי דייט כושל על חוף הים נפרד ממנה יונתן ונותר עם טניה טל מחין, דניאל צדוק, ושחר יובל. בעוד יונתן ממשיך בדייטים עם הבנות האחרות, חופית לא מבכה על הפרידה, אלא כבר הספיקה לפגוש גבר חדש, להתאהב בו, לפתח מערכת יחסים, להתארס, לקבוע מועד לחתונה שייערך בסוף החודש ולהכריז הבוקר ברשתות על הסטטוס החדש .


 

A post shared by חופית והב (@hofitvahav) on


"אז זהו שזכיתי בגבר הכי מושלם שיש. בשבילו ללא ספק אלך הכי רחוק שיש. בעוד כשלושה שבועות תחת חופה, אני אתה ומילה אהובת ליבנו". והב רק המתינה לפרק של אתמול בכדי שההפקה תאפשר לה לפרסם הבוקר על מערכת היחסים שלה והחתונה הצפויה, בין היתר בכדי להראות לעולם ובעיקר ליונתן שהיא זכתה באהבה גדולה.



 

A post shared by Chen Peretz (@peretz.chen) on

 

A post shared by Chen Peretz (@peretz.chen) on