לפני כשבועיים, כשהאח הגדול החדש נכנס לתפקיד ונתן לדיירים החדשים לבחור חוק חדש שיחול בבית, הם לא תיארו לעצמם איזה בלאגן זה יעשה! בהחלטה משותפת, המתמודדים הגיעו פה אחד למסקנה כי הם רוצים את האפשרות לקבל את מסרים מהבית. הראשונה שזכתה לקבל מסר שכזה היא הדיירת הכי מדוברת בשבוע האחרון, מגי טביבי.

למי שבאורח פלא הצליח לפספס, טביבי שנכנסה לריאליטי כשיש לה חבר בחוץ התחילה לנהל רומן בבית עם הדייר ישראל אוגלבו. בעוד שהיא בטוחה שהחבר שלה ניקיטה טיומקין צופה וגאה בה בבית, הוא החליט לשחרר הודעה רשמית ולהכריז כי "לאור ההתפתחויות האחרונות, מערכת היחסים שלנו הגיעה לקיצה ומאחל למגי בהצלחה בהמשך התכנית. מכאן והלאה, אני רוצה לשמור על הפרטיות שלי".

מגי טביבי וישראל אוגלבו (צילום מסך)
מגי טביבי וישראל אוגלבו (צילום מסך)


תומכי הדיירת ניסו להגיע ל"גבעת הצעקות" ולספר לה את החדשות המרעישות ולמרות שזה לא ממש צלח, המסר הגיע בבירור. אתמול בשעות הערב, קרא האח הגדול לטביבי לחדרו שם סיפר לה שיש לו מסר עבורה מבן הזוג שלה. את הקטע המדוייק ואת התגובה שלה תוכלו לראות בפרק שישודר הערב (רביעי) ברשת אבל לאחר שקיבלה את הבשורה היא יצאה ודיברה עם חברותיה בבית כשהיא מדקלמת את התגובה שלו מילה במילה, קטע שנתפס במצלמות הבית. אז האם היא מרגישה משוחררת או עצובה ומה יקרה עם ישראל? נראה שרק הזמן יגיד.

אומר ביוש. ניקיטה טיומקין (צילום: פייסבוק)
אומר ביוש. ניקיטה טיומקין (צילום: פייסבוק)