אתמול רעדה הביצה עת חשפו מדורי החדשות כי יובל שם טוב הנודע בשם יובל המבולבל הוא כוכב הילדים שנחקר במשטרה תחת אזהרה בחשד כי רכש סם קוקאין ואף סיפק לסוחר החשוד בפרשייה לקוחות נוספים מבין חבריו. רגע אחרי הפרסומים המבולבל בחר שלא להגיב לגופי התקשורת אך בחר לעלות סטורי עם קטע מתוך שיר שלו "הדרך שלי".

לא באופן מפתיע, חברים רבים החליטו להביע תמיכה בחבר ברשתות החברתיות ולדוגמא הטופ מודל והמנחה בר רפאלי שלא חששה מה יגידו או איך תמיכתה בשם טוב עלולה לפגוע בקריירה שלה והעלתה הבוקר תמונה שלה עם המבולבל בסטורי לצד הכיתוב: "איש שמביא רק שמחה ואהבה לכל הרבה ילדים".

(מתוך האינסטגרם)
(מתוך האינסטגרם)


גם ישראל קטורזה כתב " אני רוצה לבקש ממך סליחה בשם כל האנשים ששולחים קריקטורות שלך בקבוצות הווטס אפ... אותם אנשים לא הלכו לבקר בחיים ילדים חולים...הם לא שימחו אף אחד...הם לא ליטפו ילד ..לא כתבו שיר או סיפור...לא ריתקו אלפי ילדים למסך וגרמו להם רגעים של אושר כמוך.."

הקולגה מיקי מוכתב כתבה: "אני לא מצליחה למצוא מילים, אולי בגלל שאני לא מבינה איך אפשר להמליך וביום אחד לשחוט כאילו לא הייתה חשיבות כלל למה שהיה לפני במשך למעלה מעשור שימחת את כל ילדי ישראל. כמי שספגה בחייה לא מעט אש וביקורת רוצה להגיד לך שאהבה ואמת תמיד מנצחים וגם הטובים".


 

A post shared by Miki Mucthar Ori (@miki_mucthar) on


גם כוכבת הילדים ציפי שביט שעבדה ועודנה ,במרוצת השנים עם המבולבל מסרה ל- TMI: "לא שמעתי על זה, זאת פעם ראשונה שאני שומעת עכשיו ממך, אבל אני יכולה להגיד שעבדתי איתו המון, והוא נהדר, ומוכשר, ואוהב להופיע, והוא חרוץ ומתנדב עם לב טוב, נדיב מאד ואוהב ילדים ויש לי רק דברים טובים לומר עליו".

ציפי שביט, יובל המבולבל ומיכל הקטנה  (צילום: רפי דלויה)
ציפי שביט, יובל המבולבל ומיכל הקטנה (צילום: רפי דלויה)