שוקינג ניוז, לא רק משפחתה של תמי מונטג צריכה אותה, כי גם קרוביה של מריה דומרק מבקשת להוציא אותה מהבית באופן בהול! ימים לא קלים עוברים על בועז יוסף בן זוגה של מריה דומרק, שנאלץ לצפות בזוגתו בשבע השנים האחרונות מנהלת קשר רומנטי עם הדייר רועי קורנבלום ואף מתוודה ברגשותיה כלפיו.

יוסף שנמצא בקשר הדוק עם אימה של דומרק מספר שגם אימה מתקשה לראות את התנהלותה של בתה על המסך. "זאת לא מריה שאנחנו מכירים" אמר בועז בבלעדיות ל- TMI "ההפקה משחקת לה בראש, משהו עובר עליה, זאת לא מריה שלנו, היא חייבת לצאת משם ומהר".


 

A post shared by Boaz Yosef (@boazyosef) on


עוד נדווח כי גם יוסף עצמו זומן לאחרונה לערוך אודישן בכדי להיכנס לבית בכניסת הדיירים השנייה במטרה להפתיע את מריה אך מאז הקשר שלה עם רועי הוא לא קיבל פנייה חוזרת מההפקה בעניין. עומרי יערי הסוכן של דומרק פנה לבקשת יוסף ואימה של דומרק להפקת האח הגדול והעביר את דרישתם שמריה תצא מהבית לאלתר אך מההפקה נמסר לו שמריה אינה מעוניינת לצאת מהבית. עומרי יערי מסר:" אנחנו תומכים בכל החלטה של מריה שתקבל ונעמוד לצידה".

מהפקת התכנית ״האח הגדול״ נמסר בתגובה: "אנו מכבדים את פרטיותם של בני המשפחות של המתמודדים ולכן אין לנו כוונה להגיב לדברים״


 

A post shared by Boaz Yosef (@boazyosef) on


 

A post shared by MARIA DOMARK (@maria_domark) on