אחרי שלל יחסי ציבור בכל מקום אפשרי וחיקוי אלמותי של ערן זרחוביץ' ב"ארץ נהדרת", הייתם מצפים לאולמות מלאים באיחוד המרגש של ננסי ברנדס ואורי גלר. רק מה, ביום שישי שעבר הגיעו מספר אנשים לא רב למופע בתיאטרון רמת גן ונתקלו בחשיכה מוחלטת. הצופים הנזעמים גילו רק פתק שבישר "אין הצגה", ללא התנצלות וללא הסבר מניח את הדעת.

ברנדס, בדיחה לא מוצלחת?

"אני ואורי מתכוננים לצאת עם הופעה שעוד לא הייתה בארץ. אנחנו כבר שמונה חודשים עובדים בחזרות בגלל המורכבות הלוגיסטית והטכנולוגית של המופע. אין כיפוף כפית אחת! בקשר לארגון ההופעות, תדברי עם אילן המפיק. תודה ויום טוב".


אילן סולימן, מנהל המופע של ננסי ואורי גלר, מה קרה?

״ליאורה יקירתי, המופע נדחה לתאריך חדש שיפורסם בקרוב. הודענו לכל רוכשי הכרטיסים על העניין. סיבת דחיית המופע - פרויקט גדול שננסי קיבל בלונדון, מנוע מלפרסם את הפרויקט, בקרוב כולם יראו ויידעו. המשך יום טוב״.

ננסי ברנדס (צילום: אלוני מור)
ננסי ברנדס (צילום: אלוני מור)

>העיתונאי עידן יוסף מהאתר "מחלקה ראשונה" הגיש תלונה במשטרה נגד אופירה אסייג. “שלום. ב–12.1 בתוכנית 'אופירה וברקוביץ'' התקשרה אופירה שוב ושוב ליאיר נתניהו והטרידה אותו. כמדומני שמדובר בעבירה פלילית", כתב יוסף. בשבוע שעבר קיבל הודעה מנציב פניות הציבור מהרשות השנייה שמדובר באיש ציבור.

יוסף, לנוכח גלי ההערצה שמגלה אייל ברקוביץ' לנתניהו האבא, אתה לא חושש לחבל בתוכנית?

״יותר מארבעה חודשים לקח לנציב הפניות ברשות השנייה לשלוח תשובה. במקום לחוות את דעתו המקצועית בעניין הוא הביא כהווייתה את תגובת שידורי קשת ויישר עמה קו. לעצם התשובה, גם אם יאיר נתניהו הוא דמות ציבורית, יש פסול בפנייה אליו בשידור חי תוך הטרדה בוטה. המעשה רחוק מלהיקרא 'ניסיון עיתונאי לקבל את תגובתו', והתנהלותה של אופירה אסייג מביישת כל נורמה עיתונאית״.

אופירה, מה את אומרת על הנושא?

"שבת שלום, מותק".

מקשת סירבו להגיב.

(צילום: אבי ולדמן)
(צילום: אבי ולדמן)