משפחת פיק חוזרת לנשום לרווחה. לאחר שחל שיפור משמעותי במצבו של צביקה בן ה-68 ולאור מצבו, הוא שוחרר רשמית מהמרכז השיקומי רעות בתל אביב וחזר לביתו שברמת השרון, לחיק משפחתו ולאשתו שירה ושני בניו הקטנים תים וניל. זאת לא הפעם הראשונה שפיק חוזר לביתו מאז האירוע. במהלך השבועיים האחרונים הזמר יצא לסירוגין לביתו וחזר למרכז השיקומי, אבל כעת הוא עוזב סופית את המחלקה ושב לחייו.

כזכור, לפני כחודשיים חש המאסטרו ברע במהלך טיסה חזרה מלונדון לישראל והפגין סימנים של חולשה ובלבול צוות המטוס הבחין במתרחש ולאחר שיחה טלפונית עם רופא באל על, הוחלט להנחית את המטוס נחיתת חירום רפואית בהתאם להנחיות התעופתיות ולהבהיל אותו לבית החולים הקרוב.

פיק אושפז בבית חולים בווינה ולאחר שבוע ימים שמצבו איפשר העברה, שב לישראל בטיסת רפואית והתאשפז בבית החולים איכילוב. מאז האירוע סירבו בני משפחתו לעדכן במצבו ולמסור פרטים על מצבו, ובמקביל גם החתימו את עובדי המחלקה בה אושפז על הסכמי סודיות וחיסיון רפואי, מה שהוביל לגל שמועות ברשתות החברתיות שהכריזו על מותו בטרם עת.



בעקבות חרושת השמועות, שברו בני המשפחה שתיקה ואיש יחסי הציבור שלו הכחיש את השמועות על כך שהוא נמצא בסכנת חיים ונמסרה הודעה לפיה "מצבו של צביקה פיק הולך ומשתפר". במהלך השבועות האחרונים בהם היה מאושפז במרכז השיקומי רעות, הראה המאסטרו סימן חיים ראשון לעולם כשהעלה ברשתות תמונה של אשתו שירה ובנו תים בחג השבועות. נאחל לו רפואה שלמה וחזרה מהירה לשגרה.