בשבועות האחרונים נמצאת הדיירת מגי טביבי תחת מתקפה גדולה ברשתות החברתיות. בעוד היא סגורה בבית "האח הגדול" ומנותקת ממה שקורה בחוץ, הביקורות הקשות שמגי סופגת על הקשר שלה עם ישראל והעליהום שעושים לה מחוץ לבית, שברו לגמרי את רוחה של אימה של מגי.

ג'ולייט טביבי גידלה את שני ילדיה לבדה ואף וויתרה על עצמה וחלומותיה תמורת חינוך ראוי למגי ואחיה ובשבועות האחרונים עוברת ימים ולילות מאד קשים. "אנשים שוכחים שמאחורי מגי יש משפחה שצריכה להתמודד עם כל הרוע הזה. המון זמן שתקתי וקראתי את כל הרוע שאנשים כותבים עליה בקלות כזאת 'בוגדנית, שקרנית'" אומרת ג'ולייט ופורצת בבכי, "זה כל כך קשה לי לשמוע את הדברים הללו על הבת שלי.


 

A post shared by M A G G I E (@maggie_tabibi) on


"אני לא ישנה בלילות, מתקשה לעבוד בימים. קשה לי מאד לקרוא ולשמוע מה שכותבים עליה" מספרת גולייט בכאב גדול. "אני לא מכירה את התחום הזה ואת התקשורת ולא ראיתי בעבר את התוכנית והפורמט הזה, ואני לא יודעת איך להתמודד עם כמות השנאה הרוע והגועל שיוצא מאנשים. מגי היא ילדה טובה שעוזרת לכ"כ הרבה אנשים ועושה דברים נפלאים למען אחרים, היא גדלה על ערכים שמרניים אני מאוד גאה בה ועומדת מאחוריה, היא בסך הכל רוצה לבנות את העתיד שלה. אני פשוט כבר עייפה, ממש קשה לי, אני רק מחכה שהיא תצא משם בריאה בנפש ושלמה".

בנוסף לביקורת על הזוגיות שלה עם ישראל אוגבלו רבים מן המטקבקים טענו שמגי לא דיברה אמת כשהציגה עצמה בתעודת הזהות, שאין לה אליפות בשחייה ושהיא לא חברה ב"פרויקט גל" לקידום העשייה החברתית. יצאנו לבדוק עם אימה של מגי את הטענות שעלו ובידינו התשובות. " כל מי שרוצה מוזמן לחדר של מגי להתרשם מכל התעודות שלה. הכל אמת לאמיתה". אז כן, כל מידע שמסרה מגי בתעודת הכניסה שלה לבית הוא אכן אמת. בחדרה של מגי מתנוססים תארי אליפויות בשחייה ובריצה בדיוק כפי שסיפרה, כמו כן מגי היא המנהלת של פרויקט גל, מתנוססת על הפליירים של התוכנית ורק לפני יותר משנה היא הגיעה עם הפרוייקט עד לכנסת. 


 

A post shared by M A G G I E (@maggie_tabibi) on