בשורה טובה מכיוונו של יובל שם טוב: אחרי תקופה לא קלה שעברה על כוכב הילדים, במהלכה נעצר ונחקר בחשד לאחזקת סם ותיווך לסחר בקוקאין, נודע היום (רביעי) למערכת TMI כי שם טוב ורעייתו מיכל מצפים לילדם השביעי. לבני הזוג המתגוררים במושב נווה ירק שישה ילדים, במרווחים של שנתיים בין האחד לשני, והתוספת החדשה למשפחה, שצפויה להגיח לעולם בעוד מספר חודשים, היא בהחלט נקודת אור בימים קשים אלה.

לאחר חשיפת מעצרו של שם טוב, הגיב כוכב הילדים ברשתות החברתיות לחקירה המתנהלת נגדו וכתב כי "עוברות עליי שעות לא קלות ואני מתמודד עם שמועות שרובן רחוקות מהמציאות. אני בטוח שבקרוב הכל יתבהר ונוכל לחזור יחד לשגרה של חיוך ועשיית הטוב".

שם טוב כתב: "אני רגיל לדמעות של צחוק ולומד כעת את הטעם של דמעות התרגשות. כן - התרגשות. ההודעות האישיות שלכם והחיבוק מכל כך הרבה חברים קרובים ורחוקים מרגש אותי כל כך, ואני מרגיש צורך לעבור אחד אחד ולהגיד לכם תודה מכל הלב. ריגשתם אותי עד דמעות - תודה".



בדרך לצאצא נוסף: יובל  שם טוב. צילום: אינסטגרם
בדרך לצאצא נוסף: יובל שם טוב. צילום: אינסטגרם

כזכור, לפני שבועיים פורסם כי שם טוב הוא אחד מהחשודים שנחקרו בגין אחזקת סם מסוג קוקאין לצריכה עצמית, אותו רכש על פי החשד במספר הזדמנויות. במסגרת הפרשה, המשטרה חשפה בתל אביב רשת הפצת סמים ארצית.

מעצרו של חשוד אחד הוארך ואילו שני החשודים האחרים שוחררו בתנאים מגבילים. בדירה נתפסו סמים מסוג חשיש וקוקאין וכן טלפונים סלולריים אשר ע"פ החשד שימשו את החשודים בסחר בסמים.

חקירת המשטרה הצביעה על אחד החשודים, מאור עלל, תושב ת"א בן 28, כמי שמנהל רשת הפצת סמים, כשאת ההזמנות מבצעים באמצעות הטלפון ואת הסמים העביר ללקוחות באמצעות מספר בלדרים. מדובר בעשרות עסקאות סמים, לקונים בכל הארץ וכי מדובר בסמים מסוג קוקאין באיכות גבוהה ובמחיר של כ-2000 שקל לגרם סם.

המשטרה הצליחה לאתר ולחקור עשרות חשודים ברכישת הסם חלקם ביצעו מספר רב של רכישות במספר הזדמנויות. מעצרו של עלל הוארך בביהמ"ש והוגש נגדו כת אישום בו נחשף כי שם טוב רכש ממנו סמים מסוג קוקאין בשמונה עסקאות שונות בשווי של לפחות 12 אלף שקל, כאשר העסקאות התקיימו במקומות רבים ברחבי הארץ, בהם קניון עזריאלי, ומלון בתל אביב, נווה ירק וערד.