אחרי עשר שנות נישואים יציבים ושני ילדים משותפים, קיבלה אתמול המעושרת ניקול ראידמן הצעת נישואין מבן זוגה איש העסקים מיכאל צ'רנוי. להפתעה הזאת ראידמן ממש לא ציפתה וזה קרה במהלך חגיגות יום הולדתה שהפעם נערכו ב"הפקה צנועה" ולא "מנקרת עיניים", במסעדות התרנגול הכחול ומסיטר לי בתל אביב לשם הוזמנו 200 אורחים וחברים הטובים שנהנו מהופעתם של דנה אינטרנשיונל, שרית חדד, ופיליפ קירוקורוב ומבקבוקי וודקה יוקרתיים של בלוגה כשאחד מהם במהדורה מיוחדת בשווי 30 אלף שקלים.

במהלך ההופעה צ'רנוי בן ה-66 כרע ברך שלף טבעת יהלום ענקית, 23 קארט בצורת טיפה שבטוח שווה למעלה ממיליון שקלים וביקש את ידה של אהובתו המופתעת שחגגה 32 שנות סטייל. ראדימן כמובן שאמרה "דה" ופרצה בדמעות התרגשות מול תשואות האורחים שמנו שמות כמו ג'ודי ניר מוזס, רמי לוי, דנה אינטרנשיונל, רוסלנה רודינה, לירז צ'רכי, טיטי איינאו רני רהב ואחרים.


 

A post shared by Nicol Raidman (@nicolraidman) on


 

A post shared by Miki Buganim (@mikibuganim) on


כשחזרה הביתה היא לא הצליחה להירדם כל הלילה מהציפייה לספר לילדים מישל וריצ'י את הבשורה המשמחת אבל בשעות בוקר מוקדמת תיעדה ראידמן היישר מהמיטה בביתם את השיחה וגילתה שהילדים בכלל היו מעורבים בכל הליך ההצעה והצליחו לשמור על כך בסוד.


עצומה! (צילום: אינסטגרם|)
עצומה! (צילום: אינסטגרם|)

ניקול ראידמן (צילומים: שוקה כהן)
ניקול ראידמן (צילומים: שוקה כהן)

רוסלנה רודינה, מיכל הקטנה
רוסלנה רודינה, מיכל הקטנה

שירי מימון
שירי מימון

טיטי איינאו
טיטי איינאו