רגע לפני שנכנסה ל"אח הגדול" המנחה קובי מחט פגש את מגי טביבי בבית המלון ליד נווה אילן ושאל אותה על בן הזוג שלה ניקיטה טיומקין שמחכה לה בבית והאם תישאר נאמנה לו וזה מה שהיא ענתה:"גם החברים הכי טובים שלי שהם בנים יודעים שיש את הגבול בין לבין. אתה יכול לדבר איתי, להתייעץ איתי להתפרק, אני יכולה להכווין אותך אנחנו יכולים להיות החברים הכי טובים, שם זה עוצר. אם ותקרה איזשהי טעות- ולא תקרה, זה משהו שכאילו אני יכולה לגמרי להוציא מהלקסיקון שלי. כאילו זה לא משהו שיכול...זה לא עלה ביננו בכלל כי אנחנו מאוד פתוחים אחד עם השני" סיפרה.

היום (שני), רגע אחרי ההדחה טביבי הגיעה לאולפן "הדו"ח היומי" של האח הגדול ברשת, פגשה שוב את מחט ששאל אותה מה השתנה. טביבי סיפרה כי היא לא ידעה לקראת מה היא נכנסת. "כשנכנסתי הרבה מאוד דברים השתנו, אתה מגלה את עצמך תוך כדי ומגלה מה היה לך חסר. אני לא משווה מה שיש בין מריה לרועי למה שקורה ביני לבין ישראל. אני הלכתי עם הלב וגם שידעתי שאני הולכת לקבל מטח ביקורת של "בוגדת" אני עומדת מאחורי זה ומריה כן מרגישה לרועי דברים היא פשוט לא מעלה לכדי דיבור והולכת עם הראש כי היא חושבת שזה בסופו של דבר יפגע בה".

ישראל ומגי (צילום מסך)
ישראל ומגי (צילום מסך)


פנינה רוזנבלום, חברת הפאנל שאלה אותה למה היא כל כך בטוחה שכשישראל ייצא הם יהיו יחד והוא לא יתאהב במישהי מהדיירות החדשות או שהיא תתאהב במישהו אחר כמו שכבר קרה לה בעבר אך לזה הייתה לה תשובה חד משמעית. "אף פעם לא התאהבתי ככה. החיים דינמיים והכל יכול לקרות אבל אנחנו מאוד בטוחים בקשר שנוצר ביננו שמבוסס על חברות. אף אחד מבחוץ לא יכול להבין את מה שקורה. ברור שנחכה אחד לשניה".

עם האקס. ניקיטה טיומקין
עם האקס. ניקיטה טיומקין