כשדיירי האח הגדול נכנסים לבית הכי מפורסם במדינה הם לא לוקחים בחשבון שהם משאירים את משפחותיהם חשופים מול כיתת היורים האכזרית שנקראת "מטקבקים", שלרוב, יש להם יד מאוד קלה על המקלדת. ההורים שמנסים לתמוך בילדיהם שנמצאים בבית האח הגדול נאלצים לקרוא תגובות מרושעות ולהתמודד עם קללות וגידופים מקבוצות תמיכה שמקדמות דיירים מתחרים.

עולם הרשתות אומנם הפך לאחד הכלים החשובים במשחק הזה, אבל המחיר בו גובה מפח נפש גדול למשפחות המתמודדים. גם יורי בן יעקב אביו של הדייר תומר רוטשילד הפך להיות מאוד פעיל בקבוצות השונות ונאבק מדי יום בעלבונות שבנו סופג. בין כל התגובות היו כאלו שעברו את הקו האדום מבחינתו כמו לדוגמא תמונות ערוכות של תומר שהופצו השבוע, ככל הנראה בעקבות חילופי הדברים בינו לבין לירז אסייג שכינתה אותו "אוטיסט" באחד הימים.

(צילום מסך)
(צילום מסך)


בן יעקב החליט לשבור את הכלים ושלח הודעה לשמעון זק מנהל הקבוצה של אליאב רחמים, שם התפרסמו התמונות וכמו גם לכל מי שהפיץ ופרסם את התמונות הקשות ואיים כי הוא מתכנן להגיש תלונה במשטרה ואף מכין תביעה על סך 2 מיליון שקלים בגין לשון הרע ודיבה. חשוב להדגיש שזק כבר מספר שנים מנהל קמפיינים למתמודדי האח הגדול ומעולם לא פרסם אף פוסט עם לשון הרע או קללות ועלבונות ואף דואג לכללים נאותים של חברי הקבוצה, אך יורי ראה בו כתובת להעביר את המסר לכל מי שמפרסם פוסטים שליליים על בנו.

מיורי בן יעקב נמסר בתגובה:"אם זה ימשיך לא תהיה לי ברירה אגיש תלונה במשטרה ואתבע, לראות את הבן שלך כאוטיסט זה כבר לא מצחיק בכלל. "

(צילום מסך)
(צילום מסך)