הלם גדול! זוכרים שהדייר תומר רושטילד הביע מתחילת העונה מורת רוח ממערכות היחסים שהתהוו בבית האח הגדול גם של מגי וישראל עוד לפני הדחתה וגם של מריה ורועי כי שתיהן נמצאות במערכות יחסים יציבות מחוץ לבית אך החלו סוג של רומן עם גבר אחר במהלך השהות בראיליטי? כי כעת מתבררת הסיבה האמיתית לסלידה שלו, שלא נובעת מקנאה אלא ממצב זהה כי גם הוא מנהל מערכת יחסים מחוץ לבית!

(צילום מסך, האח הגדול)
(צילום מסך, האח הגדול)



תומר חובק זוגיות סודית עם דוגמנית יפהפייה בתחילת דרכה המקצועית, פרט "קטנטן" אותו בחר רוטשילד להסתיר מהצופים גם בתעודת הזהות שלו בכניסה לבית וגם מול הדיירים ב"אח הגדול", ככל הנראה בשביל לשמור לו אפשרויות פתוחות לנהל זוגיות בביתו להציג עצמו לצופים כרווק נחשק. אז TMI כאן כדי לספר לכם שלבחורה ששבתה את ליבו של תומר קוראים מישל מקייב והם הכירו חודש לפני כניסתו לריאליטי, היא מיוצגת בסוכנות הדוגמנות בה מיוצגים שמות כמו נטע אלחמיסטר,בר זומר ואסתי גינזבורג וזאת הסיבה שעד כה לא פצח ברומן עם אף אחת מדיירות הבית.



במקריות או באופן מתוכנן על ידי ההפקה, היא גם מזכירה את דניאל גרינברג הדיירת החדשה שנכנסה בשבוע שעבר לבית. אז אומנם מדובר במערכת יחסים קצרה שרק התחילה רגע לפני כניסתו לבית, אבל עם יופי כזה לגמרי שווה לשמור לה אמונים ונראה שגם היא תומכת בו כי בחשבון האינסטגרם שלה היא העלתה לינק להצבעה לרוטשילד, שהיה מועמד להדחה.

חברתו של תומר. צילום מסך אינסטגרם
חברתו של תומר. צילום מסך אינסטגרם