סימני השאלה יכולים להפוך לסימני קריאה. אם ההוכחה בתמונות טבעת האירוסים לא שכנעו אותכם הידיעה הבאה לא תשאיר לכם צל של ספק. מדורי הבידור הצהירו בתחילת השבוע על אליל הבנות ג'סטין ביבר כרע ברך, שלף טבעת והציע נישואים לבת הזוג שלו בחודש האחרון, הדוגמנית היילי בולדווין.

בעוד שיממה עברה ואף אחד מהשניים לא הגיב או אישר באופן רשמי את הידיעה, הזמיר החליט לשפוך את ליבו בחשבון האינסטגרם שלו ולרגע השכיח מאיתנו איזה ילד מופרע ובן זוג לא נאמן הוא היה. הכינו את הממחטות:

"תכננתי לחכות קצת לפני שאני אומר משהו אבל המילים פשוט יוצאות החוצה, הקשיבי טוב היילי, אני כל כך מאוהב בכל מה שקשור אליך, כל כך מחוייב להעביר את חיי בניסיון להכיר כל חלק ממך עם המון סבלנות ונחמדות. אני מבטיח להוביל את המשפחה שלנו בכבוד ויושרה ולתת לרוח הקודש להוביל אותנו בכל דבר שאנחנו עושים ובכל החלטה שנקח. הלב שלי שלם וכולו שלך ותמיד ישים אותך במקום הראשון. את אהבת חיי היילי בולדווין ואני לא רוצה לבלות את הזמן עם מישהי אחרת מלבדך". גם אתם מאמינים לו?


 

A post shared by Justin Bieber (@justinbieber) on


"את עושה אותי הרבה יותר טוב ואנחנו משלימים אחד את השני כל כך טוב!!! אני כבר לא יכול לחכות לתקופה הכי יפה בחיי. זה מצחיק כי עכשיו הכל נראה הגיוני! מה שהכי מרגש אותי זה שאחי ואחותי הקטנים יגדלו יזכו לראות נישואים יציבים ויוכלו לשאוף לכאלה. התזמון של אלוהים מושלם, התארסנו ביום השביעי של החודש השביעי והמספר שבע מסמל שלמות רוחנית. זה נכון, חפשו את זה בגוגל, זה לא נשמע משוגע? אנחנו הולכים להיות טובים יותר בגיל 70 בייבי."

כך נראה המפגש הראשון אי פעם של השניים:



 

A post shared by Ginnie (@vance_243__chas) on


 

A post shared by Robert Bieber (@robertbieber_) on