הדיירת לירז אסייג יצאה ביום ראשון האחרון מבית האח הגדול, כשהסיבות להדחתה היו בין היתר כי היא הלכה ונבלעה בין הדיירים החזקים והקולניים ולא קידמה את האג'נדה שלשמה נכנסה לבית: "נשים הן יפות ומאושרות בכל הגדלים". 

אחרי שפיספסה את ההזדמנות להגיע לגמר ולייצג מודל יופי חדש היא הבינה שגם הזמן בבית לא עשה את שלו והמסר לא הועבר. אסייג רק רצתה לתפוס קצת שלווה ולעכל את השהות שלה בריאליטי, היא עלתה על בגד ים ונפשה בבריכה כשצלם פפראצי תיעד אותה. התמונות עלו לרשתות החברתיות והיא זכתה לתגובות צורמות שגרמו לה להעלות את הפוסט הבא:



"לקחתי רגע לעצמי, להתאפס. לנשום. לפגוש חברות. ואז הגיע פפארצי ופתאום מבול של הודעות לאחריו. התמונה הזו ועוד כמה פורסמו. זו אני. בבגד ים. ופתאום המון טוקבקים שמסבירים לי שזה לא ראוי שאלבש בגד ים כי אני "מפגע אסתטי" ו"לא צנועה". זה לא הפתיע אותי אבל קצת צבט. מה? כלום עוד לא השתנה? הרי בדיוק בגלל זה נכנסתי לאח הגדול. בשביל לפקוח לכולם את העיניים ולהזכיר שכולנו בני אנוש ולכולנו מגיע לנשום, לצחוק, לחוות, להיות וכמובן ללבוש מה שבא לנו.

אז רק רציתי להזכיר על הבוקר לכל מי שלא מרשה לעצמה לעשות משהו שהיא רוצה רק בגלל המראה שלה, שהגיע הזמן לנפץ את תכתיבי 'אידיאל היופי' שמישהו פעם קבע, ופשוט להיות. אל תאפשרו לצרות עין ולמרמור של אחרים לקבוע לכן איך החיים ש ל כ ן יראו. תלבשו מה שבא לכן! תתנהגו כמו שבא לכן! תאכלו מה שבא לכן! ופשוט תהיו כמו שאתן!"

כל מי שתומך באסייג ישמח לדעת כי בקרוב מאוד תוכלו גם לפגוש אותה. המודחת הטרייה עדכנה את מעריציה ותומכיה והכריזה כי בסוף החודש ב-31.7 היא תערוך מפגש מעריצים מתוכנן. פרטים בהמשך