ברביעי שעבר התקיים כנס של הליכוד בעכו בהשתתפות ראש הממשלה, בנימין נתניהו שהתחיל לחרוך את השטח. את זה אתם יודעים, אבל ליאורה מוסיפה פרט פיקנטי על אהוב לבו של ביבי, דוד ביטן. על הכיסאות בשורות הראשונות מתנוססים שמות המכובדים. ביטן גילה שעל הכיסא שלו מתנוסס שם אחר, רצה להחליף מקום וביקש מאחד הפעילים שיעזור לו להחליף כיסאות. הפעיל אמר לו: "לא פשוט יותר להחליף פתקים?". ביטן ענה: "ואללה! תודה". ביטן בחר שלא להגיב.

דוד ביטן(צילום: פלאש 90)
דוד ביטן(צילום: פלאש 90)

>ליאורה, שהפכה לאוטוריטה בכל מה שקשור לאשפוז של צביקה פיק, יכולה לספר שפיק יוצא מדי יום בתום הטיפולים לביתו ברמת השרון ומדי בוקר חוזר לאשפוז יום.



>אבי נקש, 73, מאימפריית נקש, ואשתו הברזילאית בת ה–50, הביאו לעולם בן משותף ראשון שלה. לנקש עצמו ילדים ונכדים רבים.

רפי נקש, אחיו של אבי, מזל טוב.

״אני חושב שאבי לא היה מעוניין שזה יהיה בעיתון".

>אהובה אלפרון כבר לא לבד. לפני שבועיים היא התארחה בתוכנית "אינטימי" של רפי רשף ואמרה שהייתה רוצה מערכת יחסים. עכשיו ליאורה רואה שאהובה שינתה סטטוס בפייסבוק והיא נמצאת במערכת יחסים.

אהובה, הילדים מסכימים?

"היי ליאורה, אכן אני בזוגיות טרייה. מעדיפה כרגע בלי אייטם עליו. אדם פרטי שמעדיף לשמור על פרטיות. ילדי מקבלים אותו בחום ואהבה".

אהובה אלפרון (צילום: אביב חופי)
אהובה אלפרון (צילום: אביב חופי)

>שמעון שבס ומשפחתו חזרו ארצה אחרי שנים רבות בלונדון. הטריגר: סיום קורס הקצינים של הבן עילי, שהחליט לעלות ארצה ולהתגייס לצה"ל לפני כשנתיים כחייל בודד.