בשעות האחרונות בית האח הגדול סוער וגועש לאחר שככל הנראה תקרית אלימה שהתרחשה בין הדייר הותיק תומר רוטשילד לאלי זרקה שנכנס בכניסת הדיירים השנייה גרמה להפקה להפסיק את השידור לזמן ממושך, לעלות עם שקופית על הפסקת השידור וכעת ישנם דיווחים על כך שההפקה שוקלת להדיח את אחד מהם או שניהם מהבית.

המריבה החלה בגלל מכונת בר המים אותה תומר חשב שזרקה ניתק בכוונה ובעקבות כך שפך רוטשילד לזרקה את כוסות הקפה שהכין. זרקה לא נשאר חייב, כינה את תומר "קוקסינל, ילדה עם קוקיות" ושפך לו את השייק לכיור. בעקבות האירוע הרוחות בבית התלהטו והשידור הופסק, בדיוק כפי שהזכיינית רשת עומדת בכללים שקבעה לעצמם לא להציג אלימות על המסך בניגוד לעונות הקודמות של האח הגדול בזכיינית קשת.


 

A post shared by Eli Zarka (@eli_zarka) on


בפורומים החלו לרוץ שמועות על ניידת משטרה שהוזמנה לאולפנים כמו גם קריאות תרעומת מצד הצופים שרכשו את הערוץ הפתוח וזכו לראות שקופית של הפסקת שידור ולא את המציאות שמתרחשת בבית המצולם. בעמוד האינסטגרם של "ערב טוב עם גיא פינס" פורסם כי הדייר תומר רוטשילד עתיד לעזוב את הבית אך מרגע שחזר השידור לפעולה זרקה הוא דווקא זה שלא נראה בין כותלי הבית לעומת רוטשילד שממשיך את השגרה.



ב"רשת" עדיין בודקים את העניין וטרם הגיבו לידיעה