שבוע קשוח עובר על דיירי האח הגדול. אחרי המריבה הקשה והסכסוך שהרעיד את הבית כשאביבית בר זוהר וסימה בכר רבו, הבוקר הגיע תורם של הבנים להתווכח. תקרית אלימה בין הדייר הותיק תומר רוטשילד לאלי זרקה שנכנס בכניסת הדיירים השנייה גרמה להפקה להפסיק את השידור לזמן ממושך, לעלות עם שקופית על הפסקת השידור ועכשיו ההפקה מוסרת הצהרה רשמית כי רוטשילד הודח מהבית עקב עבירה על חוקי התוכנית.

שמועות רבות על מה שהתרחש בזמן שנעצר השידור כללו דיווחים על ניידות משטרה ופרישה של דיירים כשלבסוף ההודעה הרשמית הכריזה שרוטשילד יעזוב את הבית למרות שמאז שחזר השידור דווקא מי שנראה בין כותלי הבית הוא רוטשילד ולא זרקה שנעלם מעין המצלמות.

תומר רוטשילד (צילום: שלומי כהן, פלאש 90)
תומר רוטשילד (צילום: שלומי כהן, פלאש 90)


למי שפספס, המריבה החלה בגלל מכונת בר המים אותה תומר חשב שזרקה ניתק בכוונה ובעקבות כך שפך רוטשילד לזרקה את כוסות הקפה שהכין. זרקה לא נשאר חייב, כינה את תומר "קוקסינל, ילדה עם קוקיות" ושפך לו את השייק לכיור. בעקבות האירוע הרוחות בבית התלהטו והשידור הופסק.

מהפקת התכנית ״האח הגדול״ נמסר: ״הדייר תומר רוטשילד, נאלץ להיפרד מבית ״האח הגדול״, לאחר 80 ימים וזאת בשל עבירה על חוקי הבית. המשך עדכון בשעה 21:00 ערוץ 13״