רק אתמול קראתם כאן ב- TMI כי הזמר שלומי סרנגה אושפז בבית החולים וולפסון לאחר שחלק מהכיור אותו ניסה לתקן בביתו נפל על רגלו, והבוקר אנו מדווחים שגם כוכבת הילדים מיקי מוכתר התאשפזה אתמול במיון בבית החולים.

בימים הכי חמים בשנה, מצאה עצמה מוכתר שנמצאת בחודש השביעי להריונה, מיובשת כולה. היא הגיעה לבית החולים שם קיבלה מנות של אינפוזיה אלא, שלמוכתר נקבעה אתמול הופעה בקרית שמונה והיות שלא רצתה לאכזב את הילדים היא החליטה שלמרות מצבה, ההצגה צריכה להימשך והגיעה היישר מהמיון לבמה כשהיא סובלת מחולשה כללית.



 

A post shared by Miki Mucthar Ori (@miki_mucthar) on


לאור מצבה ולאור החלטת המאבטחים הכוכבת האהובה נאלצה לסרב לתמונות סלפי עם הורים וילדיהם וזכתה לשלל גידופים וביקורות מצד הורים מאוכזבים. מוכתר החליטה לשתף עם עוקביה תמונה ממיטת האשפוז לצד פוסט ארוך בו כתבה: "עולה לבמה רוקדת ושרה כאילו לא לפני כמה שעות הייתי במיון. כשמסתיים המופע אני מברכת את הילדים לשלום אבל זה לא הפריע לקומץ הורים "לברך" אותי ואת בעלי, שאת המילים אחסוך מכם כאן. אז ככה יקיריי אני לא חייבת אני רוצה, אני רוצה לחבק את כל הילדים אבל, ויש אבל, במופעים מסוג אלו שמתקיימים בחוץ אין לי אפשרות להצטלם (האבטחה לא מאשרת).

"בהצגות באולמות מסודרים אני נשארת גם שעה וחצי עד אחרון הילדים ומחבקת את כולם. ברור לי שכל הורה רואה את הילד שלו ואת אף אחד לא מעניין איך אני מרגישה. לפני כמה ימים היה ט' באב שדרך אגב לא מדבר רק לדתיים מדבר עלינו כחברה "ואהבת לרעך כמוך". בית המקדש נחרב בגלל שנאת חינם. למה ישר לשפוט? גם אם לא נשארתי להצטלם זה לא אומר עליי שאני אדם רע! מאחלת לכם בריאות שלא תשפטו אף אדם אתם לעולם לא יכולים לדעת עם איזה מזוודה הוא מסתובב עליו".

מיקי מוכתר ובעלה (צילום: אור גפן)
מיקי מוכתר ובעלה (צילום: אור גפן)