שניים שלא תראו בעונה החדשה של "הישרדות": יובל כספין ואלירז שדה. ההסברים לפניכם.

כספין, תתחיל אתה.

"הייתה פנייה אלי, שלא לומר חיזור, כי אני סרבן ריאליטי. אחרי שאמרתי לפני כמה שנים לא ל'האח הגדול', הגיעו פניות ל"גולסטאר" לפני פחות משנה ול'היחידה' לפני שנה. בשני המקרים סירבתי בתקיפות. 'הישרדות' דווקא הדליקה אותי להפתעת כולם. נפגשתי עם המלהק/עורך, הוא אהב אותי מאוד. בלי קשר, רזיתי ולקחתי מאמן כושר חדש. הייתי מוכן. בינתיים הגיעה תגובה מהם שלצערם הפעם לא, אבל מקווים לשיתופי פעולה אחרים. יותר לא שאלתי שאלות".


שדה, תורך.

"רשת והעומד בראשה אבי צבי מדהימים. 'הישרדות' זה פרויקט מאתגר. רשת נתנו הצעה נדיבה מאוד, אך בחודשים הקרובים אני מעדיף להתרכז בחיי האישיים ובעבודה בגבולות ישראל בטלוויזיה, ברדיו וברשת ‘החקלאי'. תודה על ההתעניינות".

אלירז שדה
אלירז שדה

יובל כספין (צילום: רפי דלויה)
יובל כספין (צילום: רפי דלויה)

>מוריה קור, 36, שדרנית גל"צ והאישה המצחיקה של הימין ב"עד כאן" של התאגיד, חובקת זוגיות חדשה ורצינית. קור, אם לארבעה ילדים, גרושה כבר כמה שנים, ואת האהבה החדשה היא מקווה לשמור לעד. קוראים לו יובל שוורץ, גרוש בן 04, רופא בכיר בבית החולים שערי צדק.

קור, אבא אישר?

"ועדה מיוחדת מתכנסת בימים אלה ממש כדי לאשר את השידוך".

>החתונה של יוני בן רעי ומיכל פוקס בוטלה, לאחר שכבר שולם הכסף לאירוע בחוף הבונים (נחשולים). השניים עדיין יחד, אבל לא גרים בצוותא. מיוני בן רעי לא התקבלה תגובה.

מיכל פוקס ויוני בן רעי (צילום אינסטגרם)
מיכל פוקס ויוני בן רעי (צילום אינסטגרם)

>איש העסקים דני זלקינד התחתן ביום שישי האחרון בשקט ובצניעות, בפעם השלישית, עם בטי ארדיטי המצויה בהריון, בביתם המחודש בסביון.

>לליאורה נודע כי גם היחצן הפרובוקטיבי והשנוי במחלוקת יוליאן לוינסון אמור להיות אבא בקרוב. לאחרונה דיווחנו במדור על הזוגיות החדשה, אבל לוינסון ובת זוגו כבר הספיקו להיפרד. הזוגיות כללה גם מגורים משותפים ברמת גן. בשלב זה היחצן חזר להתגורר ברחובות.

לוינסון, אתה לא נח לרגע?

"תגובתי: בהתחלה הייתה זוגיות מדהימה. כאשר היא נכנסה להריון, ביקשתי ממנה להפיל. היא שכנעה אותי שהכל יהיה בסדר מכל הבחינות, גם הכלכליות. בטיפשות נשאבתי לתוך העניין. הסברתי לה שלילד הזה אבא לא יהיה. מאחל לה ולילד הצלחה בחיים. בלעדי".