כמו בכל עונה קמה התקוממות נגד הפקת האח הגדול או נגד דייר בבית והפעם זאת מירב ישראל שמצליחה בהתנהגותה בבית להוציא את הצופים מדעתם. הצופים האדוקים הרימו עצומה עם יעד של 5000 חתימות בה הם דורשים מהפקת "האח הגדול" להוציא לאלתר מהבית את מירב.

וכך כתבו בתוכן העצומה "כבר כמה שבועות שאנו סובלים מההתנהגות של מירב, התנהגות בוטה שגורמת לצופים לאבד כל עניין בה ובתוכנית". עוד הוסיפו וכתבו "אנשים סובלים מצורת הדיבור שלה, ממטבעות לשון של רחוב, מדיבור בוטה כלפיי דיירים אחרים עד כדי הרגשה שהיא מזלזלת בכולם כולל בנו כצופים. כיוון שלהפקה יש המון כוח בעונה זו וההצבעות חינמיות, כל זה גורם לצופים להבין שכל ההתנהלות של ההפקה עם מירב לא עומדת לכאורה בקנה אחד עם כל הדיירים האחרים".

לפני שהכל התחיל. מירב ישראל (צילום: אביב חופי)
לפני שהכל התחיל. מירב ישראל (צילום: אביב חופי)


"בעצומה זו אנו רוצים להפיץ התנגדות עקרונית שלנו להתנהגות של מירב. בעצומה זו נראה לעם שאנו עם שיודע להגיד את דברו ולהוקיע תופעות כאלה בחברתנו. אנו מבקשים מההפקה להוציא את מירב על מנת שנוכל לחזור לצפות בהנאה בערוץ הפתוח גם בריבים על נושאים עקרוניים ומשמעותיים עם כבוד הדדי מינימלי, ושכל הדיירים בבית יוכלו לחזור ולבטא את עצמם ללא פחד. תודה הצופים המיוסרים".

טרם נמסרה תגובה מ"רשת" והפקת "האח הגדול".