אלי זרקה עזב בסוף השבוע האחרון את בית אח הגדול מרצונו החופשי לאחר שהחליט כי הוא מיצה את הבית ואת המריבות שבו. זרקה חזר היישר לזרועות חבריו הקרובים ביניהם המנחה והדוגמנית בדימוס סיגל שחמון שבילתה עם זרקה את השעות הראשונות שלו מחוץ לבית. אם תהיתם איפה משפחתו של זרקה נספר כי אביו מתגורר בצרפת ואימו מתגוררת באילת. יממה אחרי שחזר לשגרת חייו, העלה זרקה פוסט לרשתות ושיתף בתחושותיו מרגע שיצא מהבית:

אלי זרקה (צילום: מיכה לבוטון)
אלי זרקה (צילום: מיכה לבוטון)

"בוקר טוב ושבת שלום לכולם, תודה רבה למשפחה שלי, לחברים שלי ולכל הצופים שראו אותי מהבית נחשף למי שאני ומה שאני. ברגעים השמחים העצובים הקשים ,הפחות יפים יותר יפים, לחוצים יותר לחוצים פחות, זה מי שאני ומה שאני לטוב ולרע. אני לא מפסיק לצחוק ולחייך מהרגע שיצאתי, אני כל כך שמח שנכנסתי וגם שיצאתי בשבילי חוויתי את החוויה עד גבול הכיף שלי והסיפוק שלי, היה חשוב לי לצאת שאני מרגיש שלם עם עצמי בחיים".


"מי שמכיר אותי יודע שאני בנאדם שלא מוותר על שום דבר שחשוב לי כל עוד אני נמצא במקום שטוב לי בו וזה ממש כמו בחיים בחוץ שבסופו של דבר אתה נמצא איפה שטוב לך ובוחר את המקום שלך לפי הנוחות שלך אז אני רוצה להודות לכולכם על התמיכה, העידוד וההבנה של הבחירה עשיתי. אני אוהב את כולכם".


 

A post shared by Eli Zarka (@eli_zarka) on


(צילום: מהסטורי של אלי זרקה)
(צילום: מהסטורי של אלי זרקה)