שוקינג ניוז, הערוץ הפתוח של האח הגדול הפך לערוץ פורנו לוהט!  הצופים האדוקים של האח הגדול, אלה שצופים בערוץ החי, ערוץ 26 המשדר 24 שעות ביממה את המתרחש בוילה בנווה אילן נדהמו לפתע לראות על המסך הגדול, סצנה מסרט פורנו, במקום לראות את אביבית בר זוהר , מריה וישראל שורצים בחצר הבית.

אז לא מדובר בדיירים עצמם אם תהיתם, אלא בסצנה אמיתית של סרט פורנו תוצרת חוץ, כזאת שמשודרת באתרי סקס למבוגרים בלבד. ככל הנראה האקר פרץ לשידור החי של הערוץ ושידר סצנה מינית הלקוחה מסרט סקס. הסצנה שעלתה לשידור ולא מיועדת כמובן לבני נוער ולילדים שצופים בערוץ, הוסרה אחרי כדקה של שידור וחזרה לצילומים מתוך בית האח הגדול. ככל הנראה מדובר בתקלה שקשורה למנויי הוט בלבד, כי צופי יס לא נתקלו בתופעה המדוברת.

מ- HOT נמסר בתגובה: "מדובר בתקלה טכנית שנבעה מטעות אנוש אשר תוקנה באופן מיידי. אנו מתנצלים בפני לקוחותינו ובודקים את המקרה על מנת להבטיח שזה לא ישנה".



מ"רשת" נמסר: ״עקב תקלה טכנית בפלטפורמה של הוט בלבד, צופי ערוץ 26 נאלצו לצפות למשך כדקה בתכנים בלתי הולמים . הוט דיווחה לרשת כי טיפלה בתקלה וכי תעשה ניתוח מקיף של המקרה שנבע מטעות אנוש. רשת מתנצלת בפני צופי ערוץ 26 על גבי הפלטפורמה של הוט וממתינה לתוצאות הבדיקה בעניין״.

(צילום מתוך פייסבוק)
(צילום מתוך פייסבוק)