דניאלה פיק עושה את דרכה מאל־איי לישראל במטרה לרהט את הווילה ברחוב אלקחי המבוקש ברמת אביב ג'. את הנכס רכש בן זוגה קוונטין טרנטינו בסכום הסמלי 12,300,000 שקל. הווילה המפוארת כוללת 287 מ"ר בנוי, 6 חדרים וגינה יפהפייה. לאחר שטרנטינו יסיים להסריט באל־איי את סרטו החדש והמדובר בכיכובם של בראד פיט ולאונרדו דיקפריו, הוא מתכוון לבלות עם ארוסתו חלק ניכר מהשנה בביתם החדש בישראל. אז הוא גם יוכל להתפנות ללימודי עברית ולפתח יחסי שכנות טובים בשיחות חולין בבתי הקפה שבמרכז שוסטר. את עסקת הנדל"ן ההוליוודית עשתה מתווכת האלפיון העליון עו״ד שירה אוריון.

דניאלה וקוונטין (צילום: ניר סגל)
דניאלה וקוונטין (צילום: ניר סגל)

טרנטינו ושירה אוריון
טרנטינו ושירה אוריון



>ענבל שלוי החליטה להפתיע את הבעל שלום מיכאלשווילי בכרטיסי טיסה לאנגליה. גולת הכותרת הייתה הכרטיסים לקבוצתו האהודה ארסנל נגד מנצ'סטר סיטי. הפדיחה (1): היא דאגה לרכוש גם חולצות, אבל הייתה רחוקה מהמטרה. מיכאלשווילי הולבש בחולצה של מנצ'סטר יונייטד. הפדיחה (2): ארסנל ספגה הפסד ביתי 2:0 מהסיטי.

מיכאלשווילי, עוד הפתעה כזו?

“את מסתדרת לבד. אחלה יום שיהיה".


 

A post shared by Shalom Michaelshvili (@shalomke) on


>הגרוש המבוקש בישראל (אחרי יואב פפושדו) יואב חרל"פ (55) כבר לא לבד. יואב הוא גם האח הצעיר מאמא אחרת של שמואל חרל"פ (73), ושניהם יחדיו הם בעלי כלמוביל בישראל. יואב - שמסכת הגירושין שלו ושל אשתו לשעבר דגנית (החובקת היום חבר לונדוני אמיד מאוד) פרנסה את מדורי הרכילות והוא נוהג לבלות מדי קיץ במלון סנטה מרינה במיקונוס - מצוי במערכת יחסים עם אושן, ניו־זילנדית כבת 40. מסתמן שגם הוא וגם האקסית מיצו את הפו״פ בלבנט.