הלם ואלם בעולם הפוליטי: הפרלמנט הקבוע של ג'ודי שלום ניר מוזס התפרק מנשקו אחרי 20 שנה, בעקבות מחלוקת שהתגלעה בינה לבין חבר פרלמנט בכיר אחר: הזמר והמועמד לשעבר לראשות העיר גבעתיים משה דץ. כל זה קרה בעקבות סכסוך בין חברי הפורום, מה שהביא למצב שאפילו שלום–שלום הם לא מחליפים. חברים מספרים כי הקרע גדול יותר ובעקבותיו נוצרו מחנות בין הגרעינים הקשים של הפרלמנט.

דץ, שירים עד כאן?

“מזל טוב לג'ודי ליום הולדתה. המון המון אהבה".


ג'ודי, דץ מוסר מזל טוב.

“תודי לו בשמי".


 

A post shared by Moshe Datz (@moshedatz) on


הראל סקעת יש בעיה. הוא במרדף אחרי צרצר שהתנחל לו במרפסת. הזמר כבר פירק חצי דק במרפסת, ועדיין לא מצא אותו.

(צילום: שלומית ויזנר)
(צילום: שלומית ויזנר)

>מני נפתלי פנה לתומכים המתמעטים בהודעה אישית בפייסבוק. “היי, אני פונה אליכם כי הקופה להפגנות ריקה! 90 שבועות אנחנו בפ"ת. לא נשאר לנו כסף להגברה ולארגון. מבקש את עזרתכם בתרומה כפי יכולתכם. עמותת צדק ודמוקרטיה. תרמו בבקשה עכשיו. תודה רבה רבה".

נפתלי, אולי תעשו איחוד כוחות עם מפגיני חוק הלאום?

“התרומות למטה, לתחזק את ההפגנה אצל מנדלבליט. הגברה, דגלים לאוטובוסים. בהפגנה האחרונה הפגנו גם אצל מנדלבליט וגם אצל איילת שקד. עד כה נאספו 7,839.75 שקל".

(צילום: פלאש 90)
(צילום: פלאש 90)

>ובינתיים בשופרסל באם המושבות, פתח תקווה, גילה אחד הקונים שממש בתור לצדו ממתין - בגודל טבעי - נשוא ההפגנות, היועץ המשפטי אביחי מנדלבליט. “מזל שאני בתור לצדו ולא מאחוריו", אמר הקונה לבת זוגו חסרת הסבלנות, “הוא ידוע מאוד בעבודה האטית שלו". מנדלבליט סירב להגיב.

>נגמר הקרנבל. דינה שלי, אשתו של שגריר ישראל בברזיל יוסי שלי, מיצתה את המדינה הדרום־אמריקאית - ואחרי שנה שבה שהתה לצד בעלה, היא חוזרת לגור בארץ.