והנה אחת שכנראה לא כולם מתגעגעים אליה. ליהיא גרינר חוזרת בגדול ושוב נפרדת. “היי בייב. בשבוע הבא אני טסה לחודשיים לצילומים של 'הישרדות'. אני עושה מסיבת פרידה במוצ"ש הבא לחברים הקרובים שאני הכי אוהבת".

כבר יש הזמנות להשקות אחרי שאת חוזרת?

“אין סלבס מוזמנים. רק חברים ומשפחה. הסלב היחיד הוא החבר הכי טוב שלי לאון שניידרובסקי".


(צילום: שוקה כהן)
(צילום: שוקה כהן)

>ועוד אחת שנעלמת וחוזרת בגדול. אורית פוקס מספקת שערורייה חדשה. והפעם: שלילת רישיון. “תפסו אותי במהירות מופרזת", היא מדווחת. “לקחו את רישיון הנהיגה שלי. פסילה לחודש, ועוד משפט בנוסף לכל זה. כביש 4 בבוקר, כביש החוף. משום מקום צצה ניידת עם אקדח־מצלמה שקלט מהירות של 154 ק"מ באזור שמותר לנסוע בו רק עד 90. הרישיון נלקח ממני. הזמנה לדין וכתב אישום לבית המשפט. הגעתי לקצין בתחנת המשטרה. במקום זה הוא פסל את הרישיון שלי ל–30 יום, אז עכשיו עו"ד מטעמי יטפל בעניינים האלו. לפחות שיחזירו לי את הרישיון".

(צילום: יח"צ)
(צילום: יח"צ)

>הישג בינלאומי לזמר והאומן אורי אלבוחר, ORI. קנדריק לאמאר בחר לסמפל את אחד משיריו, “סולו", באלבום של ג'יירוק, אומן ההיפ הופ והראפ האמריקאי המפורסם. לכבוד האירוע ולרגל חזרתו של אלבוחר לעירו ירושלים אחרי חמש שנות גלות בברלין, יופיע ORI בפסטיבל סוף הקיץ המסורתי שיתקיים ב–28.8־30 בתיאטרון ירושלים, במופע ייחודי עם תזמורת הרחוב הירושלמית בניצוחו של עידו שפיטלניק. המופע הייחודי והחד־פעמי, בעיבודו של יחזקאל רז, ילווה בעבודת המסך של Mejadra Eyes. ביומיים הנוספים, גם כן בליווי עבודת מסך ייחודיות, יופיעו דויד ברוזה וג'ין בורדו. ליאורה כבר שריינה מקום.