אייל קיציס מנסה למכור פנטהאוז בפרויקט גינדי ב־12 מיליון שקל ולא מצליח. בינתיים הוא משכיר אותו לשלושה הייטקיסטים.

קיציס, זה שווה מערכון על מצוקת הנדל"ן בישראל?

"לא רוצה להרוס את האייטם המשעשע, אז אין תגובה".


אייל קיציס
אייל קיציס

>בצל הידיעות על תוספת לעונה הרביעית של הסדרה המצליחה "שנות ה־80" בדמות בנו בן ה־7 של מני אסייג, קיבלה המשפחה הצעה שקשה לסרב לה. מתיאטרון הבימה פנו לאסייגים בבקשה להפוך את הסדרה למחזה מוזיקלי. יוצרי הסדרה דחו בנימוס את ההצעה. הנימוק: הם מחויבים גם לעונה חמישית, בנוסף לרביעית שסיימו לצלם לפני שבוע.

שלום אסייג, האייטיז לא נגמרות?

"זה כבוד גדול לי ולמני לדעת שהבימה מעוניינים ביצירה שלנו. וכיף לדעת שהסדרה חוצה את כל הקהלים והמגזרים. אני מאמין שברגע שנתפנה מכתיבה וצילומים של עונה נוספת נוכל לצאת לדרך יחד".

שלום אסייג (צילום: אור גפן)
שלום אסייג (צילום: אור גפן)

>מחדשות החברה הגבוהה בניו יורק: מתברר שקלייר ברונפמן, אחותו של מתיו ברונפמן, הייתה קשורה איכשהו לאיזושהי כת בשם Nxivm, שנחשפה כמשעבדת אנשים למין וכיוצ"ב. מקורבים למשפחה סיפרו השבוע כי מתיו ואחותו לא מדברים בעקבות הסיטואציה שאליה היא נקלעה.

>דב גליקמן עוזב את הארץ לתקופה של כמה חודשים עם בת הזוג שלומציון קינן, על מנת לשחק בהצגה בגרמניה עם איתי טיראן.

גליקמן, מתי נוסעים?

"בסוף השבוע".

לכמה זמן?

"שלושה חודשים".

מאיפה הגרמנית שלך?

"מעכשיו. שובר את השיניים".

דב גליקמן (צילום: ורד אדיר)
דב גליקמן (צילום: ורד אדיר)

>בזמן שהבעלים הנוכחי של בית״ר ירושלים, משה חוגג, לא חוגג במיוחד, נראה המילארדר, כנראה לא לשעבר, ארקדי גאידמק, מנסה למצוא חנייה כנהג מן המניין בחניון בית הספר היוקרתי ״קינג סלומון״ בכפר הירוק. למי שמסתפק בחינוך חובה חינם ומתחבט כיצד לסיים את החודש, נספר ששכר הלימוד כאן הוא בסך הכל 4,000 שקל לחודש ושהמקום מוצף בילדי האלפיון העליון. גאידמק נראה נוהג חבוש כיפה ומלווה בבתו ההריונית.

ארקדי גאידמק (צילום: אבשלום ששוני)
ארקדי גאידמק (צילום: אבשלום ששוני)