מדינת ישראל? "כיף לייצג אותה". צילומי עירום? "אין לי בעיה". זוגיות? "כל מי שאני יוצאת איתו לקפה, הופכים אותו לבן הזוג שלי". הגירושים? "כישלון אישי גדול מאוד עבורי". משפחה? "רוצה רק ילד אחד" שיר אלמליח בראיון אסוציאציות לכבוד החג

מדינת ישראל

"מעבר לזה שאני הפנים של מדינת ישראל, הקמפיין של משרד התיירות זה הקמפיין שאני הכי הכי גאה בו מכל הקמפיינים שעשיתי עד כה. משרד התיירות בשבילי זה ארץ ישראל, המדינה שלי, גאווה גדולה, כיף עצום לייצג אותה. בקמפיין המדובר אני מציגה בעיקר את שתי הערים המרכזיות - תל אביב וירושלים - עם סלוגן של Two Cities - One Break. הכוונה היא שבטיול אחד את מבקרת בתל אביב ובירושלים, מרחק של 40 דקות נסיעה. אני מתנוססת על שלטי חוצות בעולם וזאת הצלחה גדולה. אני מטיילת בעולם ומזהים אותי מהקמפיין של ישראל, זה פשוט מטורף איך הוא תפס וזה כיף גדול. נשברו שיאים של כל הזמנים בתיירות הנכנסת לישראל מרגע שיצאנו עם מסע הפרסום. לאחרונה חתמתי לעוד שנה וחצי של הקמפיין".



יופי נשי

"זה הכוח שמגיע מבפנים לפני הכל, כוח שמגיע מהנשמה. יש הרבה נשים יפהפיות, אבל חסרות ביטחון עצמי, והן משדרות את זה. לכן יופיין דועך ולא נראה. ביטחון עצמי זה הכי חשוב. אחר כך כמובן גם טיפוח ונתונים חיצוניים".

צילום: אלכס ליפשיץ מתוך הקמפיין של לי קופר
צילום: אלכס ליפשיץ מתוך הקמפיין של לי קופר

העצמה נשית

"הגיע הזמן שנאהב אחת את השנייה, נעצים זו את זו ולא נקנא. פרגון מאישה לאישה הוא די נדיר לצערי".

קיץ או חורף? ביקיני או שלם?

"קיץ ברור, ובגד ים שלם עוד יותר ברור".

צילום בעירום

"אין לי שום בעיה, כל עוד זה נעשה על סט מקצועי. יש לי צוות רחב על הסט, שמים לי מדבקות במקומות החשובים, כך שאף אחד לא רואה באמת כלום. הכל מקצועי מאוד, וכשאני קמה מהסט מיד מכסים אותי בשמיכה או בסדין".

אורח חיים בריא

"אורח חיים בריא קודם כל מגיע מהראש, לצד תזונה נכונה ובריאה שעליה אני מקפידה תמיד. אני מתעמלת ארבע עד חמש פעמים בשבוע ועושה אימוני כושר אינטנסיביים עם המאמנת האישית שלי. וכן, גם טיפול בנפש זה חלק הכרחי בעיני, ואני לא מתביישת לומר שאני הולכת לפסיכולוגית לפחות פעם בשבועיים - חופרת ומרוקנת ומתקנת ומנקה את הנפש שלי. גם זה אורח חיים בריא".

רשתות חברתיות

"פתחתי רשתות חברתיות רק בגלל העבודה, אחרת סביר להניח שלא הייתי פותחת ולא הייתי משתפת את העולם בתמונות שלי. גם לא תראו תמונות או רגעים מהחיים האישיים שלי, כי אני לא אעלה, למעט מקרים נדירים, למשל הנופש עם החבר האחרון שלי ג'וזף קראדו בנופים קסומים ברחבי העולם. אני אוהבת בעיקר להציג צילומים שלי מאחורי הקלעים".

(צילום: אלכס ליפשיץ)
(צילום: אלכס ליפשיץ)

זוגיות

"אני רוצה מאוד זוגיות. זוגיות עבורי זה בית חם, מסגרת יציבה, בטוחה עוטפת ושומרת. ההורים שלי יחד כבר שנים ומנהלים זוגיות בריאה ויפה. זה היה החלום שלי כבר מגיל 15 - להיות עם אותו בן זוג כל החיים. אני לא אדם שמחפש להחליף בני זוג, אני רוצה להיות עם גבר אחד כל החיים. ואני לא בזוגיות עכשיו, למרות כל הפרסומים. כל ידיד שאני מכירה או יוצאת איתו לקפה מיד מדורי הבידור הופכים אותו לבן הזוג שלי. אני ממש מפחדת להיפגש עם אנשים לקפה, זה מלחיץ. כשתהיה לי זוגיות לא תהיה לי סיבה להסתיר אותה. להפך, אשוויץ בה בפני כל העולם - זוגיות היא דבר מדהים. אבל אני שונה לגמרי ממה שחושבים, אני לא נפגשת עם כל גבר, לא יוצאת לדייטים ולא מכניסה אלי גברים הביתה. ואז, כשיוצא אייטם על זוגיות חדשה שאין לה שום אחיזה במציאות, זה פוגע בי ובמי שאני, כי אני לא מה שאנשים ניזונים עלי ממנו במדורי הבידור".

גבר החלומות

"גבר שיהיה נאמן, מכיל, אוהב וכמובן - שתהיה כימיה וחברות טובה. כל מה שקשור בכסף, תופתעו לשמוע, ממש לא מעניין אותי וזה מגיע ממקום של עצמאות. הרבה לפני זוגיות חשוב לי לדאוג לעצמי, לכלכל את עצמי ולהיות אחראית רק על עצמי בלי שאף אחד יהיה אחראי עלי. אני סומכת רק על עצמי".

גירושים

"גירושים זה כישלון אישי גדול מאוד עבורי. תהליך קשה שעוברים, שמהול באכזבה גדולה, בעיקר מעצמי. כמו שאמרתי, אני אדם של גבר אחד לכל החיים. לצערי הנישואים עם אלרואי לא צלחו, אבל הכל טוב, כבר התגברתי. אני מקווה שהנישואים הבאים שלי ישרדו לעד".

עם אלרואי כהן הגרוש (צילום: אינסטגרם)
עם אלרואי כהן הגרוש (צילום: אינסטגרם)

משפחה

"משפחה בשבילי היא חום, אהבה טוטאלית, חיבוק חם, נאמנות ללא תמורה, משהו שלא מחליפים. האדם הכי קרוב אלי זו סבתא שלי. היא החיים שלי. רק תגידי לי את שמה, ואני מסוגלת להתחיל לבכות כמו ילדה קטנה. זה נוגע בי בנקודה רגישה מאוד. היא מרגישה לא טוב, היה לה התקף לב לאחרונה והיא הייתה הרבה בבית חולים בחודש האחרון. אנחנו קרובות מאוד אחת לשנייה. כשרע לה אני ישר מרגישה את זה. בלילה לפני שהיא התאשפזה שכבתי במיטה וחשבתי עליה. הרגשתי שמשהו לא בסדר וירדו לי דמעות. יום למחרת היא התאשפזה בבית החולים. בתקופה האחרונה נסעתי הרבה להיות איתה, אבל בדרך כלל הנסיעה לא פשוטה לי ואני מבקרת את משפחתי בקצרין אחת לחודש".

ילדים

"כרגע אני רואה ילדים רק בעתיד הרחוק, אבל אני לא רוצה לצאת בהצהרות כי אי אפשר לדעת מה יהיה בחיים. כדי שיהיו לי ילדים אני צריכה להכיר מישהו, וזה עדיין לא קרה. אולי מה שאגיד יהיה מפתיע ומוזר, אבל אני רוצה רק ילד אחד. אני לא רואה את עצמי אמא להרבה ילדים, ולא רק בגלל הקריירה והלו"ז העמוס. מגיל צעיר רציתי רק ילד אחד, כי אני אוהבת הכל בקטן. אני אדם טוטאלי מאוד ולכן אעניק את כולי לילד שיהיה לי".

חברות

"חברות זה בדיוק כמו משפחה, אם לא יותר. כשיש לך חברה טובה או חבר קרוב - הוא לא פחות ממשפחה. בעבר נכוויתי הרבה מחברים קרובים שהדליפו שיחות אישיות שלי לגופי התקשורת. אני אדם פרטי מאוד, שאוהב את השקט שלו, ולכן אני לא מכניסה כל אחד לחיי. יש לי חברים בנים, כמו גל אמיתי שהכרתי במסגרת הקמפיין המשותף שלנו לחברת התכשיטים. אנחנו אוהבים מאוד אחד את השנייה, ואנחנו רק חברים - למרות הפרסומים השונים שמרמזים על קשר אחר. יש לי חברות טובות מאוד, בהן אמירה בוזגלו, מגי אזרזר, דורית, מאמנת הכושר שלי. אני בוחרת את החברים שלי בקפדנות ובפינצטה".

(צילום: שוקה כהן)
(צילום: שוקה כהן)

תקשורת

"כשאומרים לי 'תקשורת', כל מה שעולה לי לראש זה 'יד רוחצת יד'. התקשורת צריכה אותנו המפורסמים בדיוק כמו שאנחנו צריכים אותם. אני לא מבינה את אלה ששמים קצוץ ולא משתפים פעולה. צריך להיות נחמדים לכולם. כולנו בני אדם, כל אחד והעבודה שלו. בסופו של דבר התקשורת יכולה לבנות אותנו וגם יכולה להפיל את כולנו בשנייה וחצי".

העתיד

"אנסה להגיע בקריירה שלי כמה שיותר רחוק. אמשיך כמובן לעסוק בדוגמנות, אנהל את העסק שלי בהצלחה וגם אשלב טלוויזיה. אני מכוונת להנחיה, לא לריאליטי. לאחרונה הציעו לי הרבה פעמים להשתתף בתוכניות ריאליטי וסירבתי כי מציתי. מובן שאני גם מקווה לזוגיות טובה, למשפחה משלי ולעצמאות כלכלית מלאה".

קריירה בינלאומית

"זה בראש מעייני. אני טסה לניו יורק להצטלם לשער המגזין הבינלאומי 'מקסים' ולעשות עוד כמה דברים. אני מפתחת עסק חדש, וזאת גם הסיבה שאני נוסעת לניו יורק. הולכים לקרות דברים חדשים וגדולים, אך לצערי אני לא יכולה כרגע להרחיב בנושא".

פוליטיקה

"יש לי דעות פוליטיות, ואני מעורבת מאוד בכל מה שקורה, אבל אני לא רוצה להביע אותן בפומבי".

ראש השנה

"התחלה חדשה, אבל בדיוק כמו כל יום אחר בשנה. אני חושבת שכל יום הוא התחלה חדשה, כל יום קורה משהו חדש - עבודה חדשה, אנשים חדשים שנכנסים לחיינו. אני פחות מתחברת לחגים, בכל פעם שמגיע ראש השנה או פסח, אני ישר טסה לעבוד בחו"ל. קשה לי להיות בחופש, קשה לי להתבטל, אני חייבת שהלו"ז שלי יהיה עמוס בעבודה. אני אוהבת מאוד עשייה, ותמיד יוצא שבמועדים של החגים יש לי עבודה בחו"ל. שיהיה לכולנו חג שמח ושנה טובה".