דנה זרמון

האיט גירל לשעבר דנה זרמון לגמרי עדיין ה-בחורה הנכונה והיא מתחזקת חשבון אינסטגרם שגורם לנו לרייר בכל פעם שאנחנו נתקלים בו. כל שבוע שלה נראה כמו חוויה וכל טיול שהיא עושה נראה כמו קמפיין אופנה. אז נכון שבאמת חלק מהתמונות שלה ממומנות אבל הקומבינציה של העמוד מלא הסטייל עם המקומות היפים בהם היא מטיילת מוציא לעוקבים את העיניים וגורמת להם רק לחלום להיות דנה זרמון.


נטלי דדון

אז נכון שאנחנו לא בדיוק בטוחים מה נטלי דדון עושה בחיים אבל ואו כמה היינו רוצים לחיות כמוה! דדון, אמא במשרה מלאה מוכיחה שאפשר ליהנות גם עם ילדים בטיולים ונותנת לעוקבים שלה את השילוב המושלם של מתיקות שיא עם הבן ריף לצד מקומות אקזוטיים, פוטוגניים שרק אפשר לחלום עליהם. על הדרך, מצליחה דדון לשדר סקסיות וגם לגרום לנו לרצות לעבוד קשה מאוד בשביל גוף כמו שלה!

נטע ברזילי

אסי עזר
מה גבר צריך? בן זוג אוהב, כלב נאמן ואת רותם סלע לצידו. יש מצב שאסי עזר חי את החיים המושלמים ויש לו הכל? אם חשבתם לעצמכם למה אתם אוהבים את עמוד האינסטגרם של עזר זה בטח כי יש לו את השילוב המנצח: בכל כמה שבועות הוא נמצא ביעד אקזוטי אחר בו הוא נדרש להוריד חולצה, ברוב התמונות או שיש לידו גברים חתיכים או נשים יפות והחבר הכי טוב שלו הוא עמוס, הכלב שלו. אסי עזר, הרגת אותנו! 

נטע ברזילי
אם אתם חושבים על סיפור סינדרלה תחשבו NETTA! זוכת "הכוכב הבא" נטע ברזילי שהצליחה בפחות משנה לכבוש את כל העולם אחרי הזכייה באירוויזיון גורמת לנו להאמין בקסמים! אחרי חודשים ספורים הזמרת המקרקרת מציגה חשבון אינסטגרם שכל אדם היה מייחל לו. תלבושות מוקפדות בסטיילינג הורס, תסרוקת שונה בכל תמונה ובכל כמה ימים מדינה חדשה שמארחת אותה בתוכניות הכי נחשבות. כן, נטע את לגמרי גורמת לנו לקנא בך.

קורל סימנוביץ'
נתחיל ונאמר שנכון, ניהול שגרת חיים בין שתי מדינות יכול להיות דבר מאוד מאתגר, אבל כשאת מתחתנת עם כוכב כדורגל עולמי זה חלק מהעניין. קורל סימנוביץ' מציגה לעוקבים שלה אתרים עוצרי נשימה מרחבי העולם: מדריד, מרוקו, איביזה, איטליה יוון ואיפה לא כשכל תמונה גורמת לנו לרצות לעצום עיניים ולהיות באותו המקום בדיוק. אם זה לא מספיק, את רוב הטיולים שלה עושה קורל עם הכלב שלה באלו, עוד פריבילגיה שלא מתאימה לכל אחד. איזה פאן!

עומר אדם
נכון שעומר אדם בשנה האחרונה הפך לרווק ובאותה נשימה הפסיק להעלות את אותה כמות של פוסטים אותם היה נוהג להעלות, אבל נראה שכל תמונה שהוא כן בוחר לשתף הוא עושה זאת בקפידה. בחופים עוצרי נשימה, עם החברים הטובים בינהם עדן בן זקן ושוקי ביטון, בחלוקים של גוצ'י, בשלג ובמים עומר אדם ממשיך לגרום לנו לרצות להיות הוא! אוהבים אותך עומר.