חשבתם שראיתם הכל? נראה שעל פי ההבטחות של "רשת" עונת ה-VIP החדשה של "האח הגדול" הולכת להפתיע את כולם! זוכרים איך לפני שמונה חודשים יצא ישראל אוגלבו כמנצח הגדול של העונה הראשונה של הפורמט בזכיינית החדשה? עכשיו, תתכוננו לתחרות חדשה, בהם המפורסמים שאת שמותיהם אתם בטח כבר מכירים יתחרו על התואר המנצח ויהיו האחרונים שיכבו את האור ביציאה מהבית.

אחרי עם מנחה חדש, גיא זוארץ שיעמוד לצד לירון ויצמן ההריונית,  הרבה הכנות, שמועות ורשימות מודלפת זה קרה, 15 המתמודדים החדשים הגיעו עם רכבי היוקרה, יצאו לקהל ולעיני המצלמות, פסעו במעלי המדרגות ונכנסו לבית המדובר. מה שהם לא ידעו זה שהאח הגדול הכין להם הפתעה ולחק מהם התנפץ החלום על בית מושקע ומאובזר והם נכנסו למה שהם קוראים- הביוב. אז מה עוד יקרה שם? מקווים שזה הולך להיות מעניין. אלו הם המתמודדים החדשים שיככבו על המסך שלכם ב-50 הימים הקרובים.

צילומים: אביב חופי



עדי לאון | בן 43

המנהל המוזיקלי של אייל גולן, בעבר היה שופט בתוכנית "אייל גולן קורא לך", הלחין כמה מהיצירות המושמעות בישראל כדוגמאת "יפיופה", "מי שמאמין לא מפחד" ועוד.

הישאם סולימאן 

ערבי, מוסלמי, פלסטיני וישראל, שחקן שגילם את אבו אחמד בסדרה "פאודה". גדל בנצרת יש לו 13 אחים, הוא מספר 12 ברשימה. אבא שלו רצה שיהיה עורך דין אבל הוא התעקש להיות שחקן.


אורלי רביבו | נמצאת ב"ביוב VIP"

ידועה בכינויה א' מבית הנשיא, רווקה וגרה בתל אביב. בת 42 עוסקת בניהול בשיווק. "אמרו עלי דברים איומים, ייחסו לי אותם בעיקר בצד הנגדי...של תומכי קצב" היא מספרת. אחרי חודשים מאחורי שם בדוי היא החליטה להיחשף במסיבת עיתונאים וסיפרה מה קרה. "אני מאוד 

נמצא ב"ביוב VIP"
עינתונאית, פמיניסטית גאה, גרושה. מתנשאת על אנשים מטומטמים. לא חושבת שהיא יפם ולא כל כך אוהבת את עצמה באמת. בעד שלום וזכויות שוויון. בעד התבוללות וחושבת שזה תורם לגזע.

אביבה תבורי | נמצאת ב"ביוב VIP"

בת 45 אם לארבעה ילדים, גרושה שלוש פעמים וסבתא טרייה. אוהבת שופינג, טוענת שחושבים עליה שלא מעניין אותי כלום, רק דברים שטחיים אבל ההפך הוא הנכון. הטעות הכי גדולה שלה הייתה להתחתן בגיל 17, לשימי תבורי.  "לא סיימתי צבא, לא פיתחתי קריירה, אמרו לי שאני מאמא OFF, שלא הייתי שם, אבל כל דבר שאני עושה זה בשביל הילדים שלי". הבכור שלה הוא בן אל תבורי, מספרת שהגיע למה שהוא בזכות עצמו. הם בקשר מאוד טוב, והמסר שלו אליה לפני שנכנסה לבית? שלא תעשה בושות. תבורי היא בן אדם מאוד משפחתי, מנסה שזה יצליח, אפילו מתחתנת ולא הולך.


לירן שטראובר

כדורגלן, שוער נבחרת ישראל בעבר, גרוש שלוש פעמים ואבא לשלושה, תמיד מושך אש, שטותניק, מעיד על עצמו שיש לו סטיגמה של "טמבל". כל דבר רע הוא לוקח כדבר טוב,  בן אדם שאוהב אתגרים. פרש לפני 7 שנים, הרגיש כמו תינוק שלומד ללכת והיה צריך להתחיל מחדש וניסה להתפרנס. בסופו של דבר תפס נישה- מנהל פיתוח עסקי בחברת ספורט, "אכלתי כאפות בכלל שהייתי נאיבי". הוא לא נגד אהבה אבל מי שתצליח לגרום לו להאמין שוב באהבה היא תהיה קוסמת.

עדן יוחנן

הייתה ילדה שקטה, מופנמת. לא היו לה חברים אבל תמיד הלכה עם האמת שלה. בת 29, דוגמנית, שיחקה קצת בסדרות טלוויזיה, אכפת לה מאיך שהיא נראית. נולדה כבן, כחלק מתאומים ויש לה אחות בגיל 4 הבינה שהיא רוצה להיות בת מאחר ותמיד הייתה מאוד נשית. עד שהחליטה לעשות את השינוי הכל היה נורא אפל. בגיל 16 התחילה את התהליך ואז התחיל אור בחייה, נולדה מחדש.


אסף גורן | 
נמצאת ב"ביוב VIP"

בן 27 גר בלוס אנג'לס, רקדן. עבר לארה"ב בלי הרבה כסף, חצי שנה גר באוטו, הלך לאודישנים והתארגן באוטו- שגרת חיים של היגיינה מינימלית. לוס אנג'לס זה המקום הכי בודד בעולם, הוא לא הבין איך הגיע למצב הזה אבל היה לו חשוב להצליח בחו"ל. היה בשלב האודישנים של נולד לרקוד האמריקאי והופיע בקליפ של בריטני ספירס. נכנס לאח הגדול כדי להצליח גם בישראל.


ויקי כנפו

העם חושב שהיא סמל אבל היא לא. בת 59, אמא לשלושה ילדים, צמחה מהכאב. הייתה מדברת עם אלוהים כל לילה שישמור לה על הילדים. הייתה חוסכת כל שקל, היא רצתה להיפגש עם ביבי וצחקו עליה אז היא התחילה לצעוד אליו ממצפה רמון לירושלים, היו אלפי אנשים שחיכו לה שם, רק הוא לא חיכה לה. רצתה להוביל שינוי בשביל כולם לא רק בשביל המשפחה שלה. לפני כמה שנים אחד הילדים שלה התמכר לסמים בסוף התאבד. היה לו קשה עם המציאות, הוא סיים עם הסבל שלו. כנפו באה לאח הגדול כדי לעשות משהו בשביל עצמה.

רומי נסט | נמצאת ב"ביוב VIP"

בת 22 מרמת השרון, דוגמנית, יש לה תשוקה לאופנה וטוענת שסטייל זה החיים. מפחיד אותה למחזר בגדים ולכן לא תלבש בגד פעמיים. רוצה להיות שם דבר בעולם הבידור הישראלי ולהיות סמל. קשה לה עם אנשים שמפרשים סטייל ונראות חיצונית כחוסר רצינות. חושבת שהגיע הזמן שתזכה בחורה שאין לה סיפור קורע לב. הולכת לעשות שמח.

גילי מוסינזון

כדורסלן עבר, בן 40. אב לשניים, אחרי שפרש מהספורט הוא יכל לדבר על מי שהוא באמת- נמשך גם לגברים וגם לנשים ובזמן הכדורסל היה צריך לשים לעצמו מעצורים. בנו של יגאל מוסינזון, כותב ספרי חסמב"ה. נהנה מהאבהות שלו וטוען שזה הדבר הכי טוב שעשה. יש לו בת זוג שלוש שנים, דניאל ושניהם ביסקסואלים והם במערכת יחסים פתוחה. עורך מסיבות אהבה, הבין שאנשים אוהבים מין ועשה מזה סוג של עסק.


נטלי דדון

בת 35, אמא של ריף רפאל בן שנתיים וחצי. אשת עסקים ודוגמנית, מובילת דעת קהל. "אומרים עלי הרבה דברים, על הרזון, על אופן הלבוש. אי אפשר לא לקחת ללב מה שאומרים עלי, כשגיליתי שאני בהריון הכל הפסיק להזיז לי. גיליתי שגם אם אני לבד אין גבול למה שאני יכולה לעשות".  לפני שנכנסה לבית צילמה לבן שלה 50 סרטונים- אחד לכל יום. 

אורי גרוס

עד היום הסתתר מאחורי דמויות, ועכשיו הופך ממספר לדמות. בן 44, כתב את "רק בישראל", "הכספת", "לצבי יש בעיה", "השיר שלנו", "או בוי" ועוד. גר בתל אביב, רגיל להיות מאחורי הקלעים, יש לו דעה לכל דבר. 'פריק' של התוכנית האח הגדול והיה לו חלום הרבה זמן להיכנס. החלום שלו לכתוב סדרה בתוך הבית.


שי חי

"אם מישהו היה אומר לי שכנס שוב לאח הגדול הייתי אומר לו שהוא משוגע. באתי לסגור מעגל, לסיים משהו שהתחלתי. בסופו של הזיכרון שלי מהתוכנית זה שהעיפו אותי. שאני אלים, ימני קיצוני, אבל המעשים שעשיתי הביאו עלי את המכות. כל מה שבניתי נהרס, חברים נעלמו, המכון קארטה נסגר, הרגשתי שהעולם הגיע לקיצו". מבטיח לתת את כל האמת בפרצוף, אבל זה לא חייב להיות בתוקפנות. בניגוד לפעם קודמת, לא יוצא למלחמה עם אף אחד אחר אלא רק עם עצמו. טוען שהוא מפחד אבל רוצה לכתוב לזה סוף חדש.