את נטע ברזילי הכרנו באודישן מוצלח במיוחד לתוכנית "הכוכב הבא לאירוויזיון". בריאליטי היא הספיקה ליצור עשרות שירים ורמיקסים בעזרת הלופר שלה, שהבולטים בהם היו "Rude Boy" של ריהאנה, "Sing Hallelujah" של ד"ר אלבן, וכמובן ה"משאפ" של השירים "Tik Tok" של הזמרת קאשה ו"Gangnam Style" של סיי, איתו לקחה את הגמר. 


זמן קצר אחרי הניצחון יצא "Toy" שיצרו סתיו בגר ודורון מדלי והפך תוך ימים ספורים ללהיט בישראל ומאוחר יותר גם כבש את האירוויזיון. מאז הזכייה, ברזילי הספיק להוציא שיר נוסף "ננה בננה", וכעת, היא משגרת לאוויר העולם שיר נוסף - והפעם מדובר בפרסומת.

הזמרת וזוכת האירוויזיון תככב בקמפיין ייחודי חדש לפרויקט UPPER HOUSE של חברת הנדלן "גינדי החזקות". השיר כולל כתיבה, הלחנה וקונספט של נטע ברזילאי עצמה. ביצירה לקח חלק גם אבשלום אריאל.



החברה הציגה את פרויקט הדגל שלה לשנת 2020 - THE UPPER HOUSE TEL AVIV שיכלול שני מגדלי יוקרה בני 30 קומות, וברזילי נבחרה כפרזנטורית שלו בשיתוף פעולה יוצא דופן.

זו לא הפעם הראשונה בה ברזילי תורמת את קולה ופניה לפרסומת, ביולי 2018, זמן קצר אחרי הזכייה, השתתפה ברזילי בקמפיין לחברת פרטנר TV, שכוללת עיבוד מקורי של זוכת האירוויזיון ואבשלום אריאל לשיר "החופש הגדול" של נעמי שמר.