בעולם התאטרון התקבלה בתדהמה ובכאב הידיעה על מותו של השחקן הוותיק רמי דנון. מי שעבדו עמו בעבר סיפרו על שחקן גדול "ברמה הוליוודית" ועל אבידה ענקית לעולם הבידור.



"שמעתי את זה על הבוקר ונעתקה נשמתי באותו הרגע", אמר למעריב השחקן והבמאי יהודה ברקן. "זאת בשורה איומה. אין הרבה שחקנים כמוהו. כשעבדנו ביחד על 'נשיקה במצ"ח'', היה מדהים לראות שחקן בסדר הגודל שלו. נהניתי להסתכל מהצד איך שהוא בנה תפקיד. כשהיה צריך להיות קשוח היה קשוח, כשהיה צריך להיות נמושה הוא היה נמושה. הוא היה פרטנר נפלא. הצטערתי לשמוע שהוא היה חולה. זאת אבידה של שחקן לא טוב, אלא ענק. יהי זכרו ברוך".



שנת 1991 רמי דנון ויצחק מודעי. צלם : נאור רהב
שנת 1991 רמי דנון ויצחק מודעי. צלם : נאור רהב



"שחקן ברמה הוליוודית", אמר עליו הזמר בועז שרעבי, ששיחק לצדו בסרט "מאחורי הסורגים" משנת 1984. שרעבי הגיב בדמעות עם קבלת הבשורה המרה על מותו של דנון. "יורדות לי דמעות עכשיו. הכרתי אותו לראשונה כשהיה לי תפקיד במאחורי הסורגים. הכרתי אדם צנוע וכישרון ענק, שחקן יוצא מן הכלל, לב ונשמה. קיבלתי בדמעות את הבשורה המרה ואני רוצה לחזק את ילדיו ומשפחתו".



שחקנית מיכל ינאי, ששיחקה לצדו ב"נשיקה במצ"ח" בימיה הראשונים כשחקנית קולנוע, ספדה לדנון: "איש מקסים ומצחיק ושחקן נפלא. הראשון שנתן לי שיעורי משחק מול מצלמה על הסט של נשיקה במצ״ח. יהי זיכרו ברוך".