גיא לרר, מגיש "הצנרת" ברשת, יחזור להגיש את התוכנית "הצינור" בערוץ הממוזג של רשת וערוץ עשר, שיתחיל לשדר בעוד כ-10 ימים, כך לפי דיווח שפורסם הערב (רביעי) בגל"צ ואושר על ידי המנחה. עוד על פי הפרסום, המגיש הנוכחי של "הצינור", טל ברמן, יעבור להגיש תוכנית אקטואליה לילית.
חזרתו של לרר להגשת "הצינור" מגיעה לאחר מאבק משפטי ממושך שלו עם ערוץ עשר, לאחר שעבר להגיש את התוכנית "הצנרת" ברשת בנוגע לזכויות על עמוד הפייסבוק של "הצינור" אותו ניהל לרר במשך שנים רבות. כזכור, המאבק הסתיים בניצחון של המנחה לאחר שבית המשפט בתל אביב קבע כי עמוד הפייסבוק יישאר בבעלותו של לרר.

כזכור, במהלך המגעים בין הצדדים, עלתה אפשרות כי פייסבוק תשכפל את העמוד לשימוש שני הצדדים, אך חברת פייסבוק הודיעה בהצהרה כי לא תשכפל את העמוד, כמו גם שתבטל את החלטתה לשכפל את עמוד האח הגדול בפייסבוק.
המעבר של לרר מערוץ עשר לרשת התרחש לקראת הפיצול של ערוץ 2 לשני ערוצים ב-2017 ולמעבר הזכייניות לשבעה ימי שידור. על פי הדיווחים, לרר עזב את הערוץ עקב סירוב ההנהלה להגדיל את תקציב התכנית, מה שהוביל לסיום ההתקשרות ביניהם. מאוחר יותר החליף הערוץ את המגיש בשדרן טל ברמן.