"קשת 12" פרסמה הערב (שלישי) את הפרומואים לסדרה החדשה "2025", הריאליטי העתידני החדש והמדובר של יורם זק וארז טל. התכנית אמורה לעלות בסוף החודש בערוץ 12 ועל פי הפרטים הידועים כעת, הסט ידמה עיר עתידנית שהמתמודדים ייכנסו אליה. גם בתכנית זו, בדומה לתכנית "האח הגדול", שהייתה בעבר של "קשת 12". 



בפרומו ניתן לראות כביכול מתמודדים פוטנציאליים של התכנית, מדברים על השמועות ששמעו על התכנית החדשה והמסתורית, שעד כה, לא מגלה יותר מידי פרטים על התוכן עצמו ועל חוקי הריאליטי. ככל שידוע כעת, התכנית תצולם באופן רציף, 24 שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע, למשך כמה שבועות. מזכיר לכם משהו?

פרומו נוסף ל-"2025"

 


התכנית חדשה מתכתבת עם הריאליטי "האח הגדול" גם בשם שנבחר לה. כידוע, הביטוי "האח הגדול" לקוח מתוך ספרו הידוע והמוכר של הסופר ג'ורג' אורוול, 1984. אורוול חזה בספרו עולם בו הממשלה תעקוב אחר אזרחיה בכל שעות היממה, וכך תשלוט בהם ובמחשבותיהם. לאדם היושב בראשות הממשלה הרודנית קוראים "האח הגדול", ומלבד דמותו ושמו שנראים בפוסטרים ברחבי המדינה, הוא לא נראה לעולם בפני אזרחיו במציאות. 



באשר לתכנית החדשה, ביום חמישי האחרון נמחק כזכור כל התוכן של עמוד האינסטגרם של "קשת 12". חדי האבחנה יכלו לשים לב לתופעה מוזרה בפרופיל של הזכיינית, שכן כל התמונות שעלו עד כה הוסרו, והעמוד אף הפסיק לעקוב אחרי בעלי חשבונות אחרים. ביומיים שלפני הסרת התוכן, פורסמו שתי תמונות מוזרות, הראשונה של חנות בגדים, השנייה של בית מלון.רבים חשבו כי החשבון של "קשת" נפרץ לאור התמונות ההזויות, אך מדור TMI פרסם כי מה שעומד מאחורי השינוי בעמוד זה חלק מיחסי הציבור לריאליטי העתידני החדש של יורם זק וארז טל, ועל פי שתי התמונות שפורסמו בחמישי ניתן להסיק כי בעיר יהיו בין היתר חנות ובית מלון.