הסרט של אורלי וילנאי וגיא מרוז על אייל גולן שודר הערב (שלישי) בערוץ 13 לאחר התנגדויות רבות ואיומים בתביעות כנגד הערוץ. במהלך הסרט, מספר נערות שהעידו בתיק החקירה נגד אייל גולן משנת 2013, התראיינו למגישי הטלוויזיה וסיפרו על המאורעות כפי שחוו אותם בזמן אמת. לכתבה זו צורפו ציטוטים מתוך הסרט והטענות שעלו בו. 

אורלי וגיא עצמם, נראים בתחילת הסרט אומרים: "המשטרה והפרקליטות החליטו לסגור את התיק. החוק קובע שגולן לא פשע, וישראל היא מדינת חוק. אז אולי הגיע הזמן להפסיק את משפט השדה נגדו? ובעצם, אולי לא. כשיורדים לפרטים ורואים את הבנות האלה, מבינים שלא משנה אם היא הייתה בת 16, או בת 16 ויום. ניצול הוא ניצול. תראו אתם ותשפטו". 

לצד עדויות רבות העוסקות בדני ביטון, אביו של אייל גולן ובמעשיו הפליליים, שגם הורשע בפרשה, ישנן גם עדויות העוסקות בהתנהלות בעייתית לכאורה של גולן. כך למשל, מספרת ט', כי הכירה את אביו של גולן במועדון בזמן שחגגה יום הולדת 16. "באתי מרקע של משפחה מצומצמת, של קושי, של חסכים", סיפרה. "אז פתאום פה אני יכולה להרשות לעצמי להיות בהופעה, ללכת למסיבות הכי טובות, בתור נערה שיוצאת. אין נערה אחת בגיל הזה שלא יוצאת. בהתחלה הוא התעניין אם יש אבא בתמונה, ואז שהוא הבין שגדלתי בלי אבא הוא התחיל לקרוא לי 'חיים של אבא', שאל אם אני צריכה דברים לבית הספר. הכל היה מכוסה בהבטחות שאני אראה את אייל. לא היה מדובר בלהיות איתו, אלא לראות אותו בתור מעריצה".

הסרט שודר למרות הכל. אורלי וגיא. צילום: רונן פדידה, ערוץ 10
 
קורה משהו בשלב הזה?

"הוא (אביו של גולן) היה מנסה לעשות דברים, כאילו, מבחינת לגעת, וכל הזמן הייתי נרתעת ומזיזה אותו. עד שפעם אחת הוא עשה משהו בכוח, וכאילו התנגדתי והתחלתי כאילו להגיד לו שלא ייגע בי כי זה לא מתאים. זה פשוט ככה נסחף".
"הייתי במגדלי יו, שזה היה יום הולדת 17 שלי כבר. דני לקח אותי לשם. לפני שעלינו, הוא שאל אותי אם אני אהיה מוכנה לשקר בגיל. אז שאלתי אותו למה, והוא אמר 'כי אייל לא מכניס בנות מתחת לגיל 18 לבנות שלו. את מוכנה לשקר?'. הסכמתי".
"ישבתי בצד, שתיתי כוס ואז אייל פשוט בא אליי. לפני שהוא בא, ראיתי שדני מדבר איתו בצד. אמרתי לו שאני בת 18, הוא בירך אותי למזל טוב על החוקיות. הוא אמר לי שהוא רוצה לשאול אותי משהו, ועדיף בצד, לא ליד אבא שלו".
מתוך החקירה של ט' במשטרה: 
"ואז הוא בא אליי לאוזן ושאל אותי 'איך את בקטע של מ...?', נהייתי אדומה ועניתי 'לא יודעת', אז הוא אמר לי 'לפי השפתיים שלך אני רואה שאת בסדר גמור'. ואז הוא שאל אותי אם אני רוצה, עניתי כן בלי לחשוב פעמיים, ולהכנו לחדר מדרגות. זה היה 20 דקות וחזרנו".
מה היה 20 דקות?
"אוראלי". 

מנגד, כאשר נשאל גולן עצמו על ט' בסרט, הוא השיב כי הוא "לא יודע במי מדובר", וסיפק תשובה זהה גם באשר לנ', עדה נוספת שהתראיינה לסרט.
 
"הייתי במסיבה, באומן 17. אייל באותו יום לא הרגיש טוב או משהו", מספרת נ'. "ב-VIP היו כל החבר'ה שלו, עדי לאון, ניר המתופף.. ואז ניר ראה אותי, הוא יצא, דיבר איתי חמש דקות. הוא שלח לי יד לטוסיק, ושאל אותי למה אני עם תחתונים רגילים ולא עם חוטיני. היום אני יכולה להבין שזה היה מעין ראיון קבלה. אני זוכרת שעדי תוך כדי אמר שאייל יעוף על זה, ושהם חייבים להכיר לו אותי".
"היה על האש אצל דודו קומה בבית, הנגן שלו. אייל ישב לידי, שתינו, צחקנו. ואז אייל שאל אותי אם אני רוצה שהוא יחזור אותי הביתה. אני ואייל ישבנו מאחורה, ואז הוא ביקש מהנהג לעצור באיזשהו מקום. הוא התחיל כאילו לנשק, התחלנו את הסיטואציה. הנהג היה מקדימה, ואז הוא אמר לו: 'בוא לידינו, תצטרף אלינו'".
מה חשבת על זה?
"לא חשבתי באותם רגעים, גם שתיתי כל כך הרבה. לא הייתי בהכרה מלאה. הוא נכנס, אני הייתי באמצע, אייל מאחוריי. ואז הוא גמר, הנהג, הוא יצא ואנחנו המשכנו. אחרי כמה ימים אייל שלח לי הודעה שיש הופעה בעכו, ושאבא שלו יאסוף אותי עם כל הנגנים. כשהגעתי ראיתי את אייל, הוא אמר לי 'בואי תשבי לידי'. ואז הוא אמר שיש איזה חבר שהוא רוצה שאני אפנק אותו".
שאייל רוצה שתפנקי אותו?
"כן. אחר כך הבנתי שבשביל זה הוא רצה שאני אבוא בעצם. כאילו, הוא לא היה איתי, ישבנו בדיוק כמה דקות. אייל עלה להופיע, נשארתי בחדר הזה לבד עם הליאור הזה".
רצית להיות עם ליאור?
"לא. אני זוכרת שנורא פחדתי שמישהו לא יכנס לחדר או שלא יראו. רציתי שזה כאילו ייגמר מהר".
אז למה לא אמרת לא?
"כי פחדתי. אני נמצאת בעכו, נורא רחוק מהבית שלי, ועם אייל גולן. אם אני לא אעשה מה שהוא רוצה, הוא לא ייקח אותי הביתה".
הרגשת שאפשר להגיד לא?
"לא. לא ראיתי אופציה אחרת".

דני ביטון בזמן מעצרו. צילום: יוסי זליגר, פלאש 90

 
הסיפור של ט' ונ' מצטלב בדרך לאילת, לקראת הופעה גדולה של אילת. נ': "אייל אמר לי שהוא נוסע לאילת, התקשרה אליי אחת הבנות ואמרה לי - אבא שלו יבוא לאסוף אותך וניסע לאילת. אמרתי, מגניב, נלך, אייל שם. הוא גם ידבר איתי, הוא אומר לי שהוא שם, חשבתי שהוא מחכה לי ושנהיה ביחד".
ט': "התחילו טלפונים, ואם אני רוצה לנסוע לאילת, ושאני לא אבוא לבד, שאפילו תבוא עוד איזה מישהי והוא יחבר בינינו ונהיה חברות. היא לא הייתה קטנה, היא הייתה 18-19, לא ראיתי אותה אף פעם, הכרתי אותה בנסיעה ונהיינו חברות".
נ': "דני והחבר שלו ביקשו כל הדרך באוטו שנעשה להם דברים, ניגע בהם, נבצע בהם מין אוראלי. החברה שלי לא הרגישה טובה, הנסיעה עשתה לה בחילה, ואמרתי לו כל הזמן - היא לא מרגישה טוב, תעזוב אותה. תהיה איתי, אני אעשה מה שתרצה, פשוט תעזוב אותה. אמרתי לעצמי עשר דקות וזה ייגמר, עשר דקות לא נעימות ונעבור את זה". 
נ' מספרת כי "סימסתי לאייל שאני באילת עם החברה, הוא ביקש שאשלח לו תמונה שלה". ט': "עשינו סלפי, היא שלחה לו, והוא ענה שהוא זוכר אותי ומכיר". 
 
נ': "בערב הוא שלח לי הודעה שנבוא לחבר שלו הביתה. ראינו בית פרטי, מפואר מאוד, מלא בחורות. אייל, חבר שלו ובני פרץ ראו כדורגל. ואז אני זוכרת שאייל מסמן לי תתקרבי אליי, אני רוצה להגיד לך משהו. ואז הוא אמר - 'יש לי חבר, שאני רוצה שתפנקו אותו'. כאילו, ואת אומרת לו בסדר, הכל בסדר. את לא יודעת מה את אומרת, מה שמעת, אם שמעת נכון".
איך קראו לו?
"קראו לו אושרי".
ט': "יום למחרת יצאנו לים קצת לשחות ולהשתזף. פתאום אני מקבלת הודעה מאייל, 'תבואו מהר למה אין הרבה זמן'. אז הוא אומר: 'שתי הבחורות שהגעתי איתן לאילת, אני ובני, שלחנו אותן לשופינג".
 
נ': "עלינו, הוא חיכה לנו, פתח את הדלת. הוא היה שם לבד. הוא אמר לנו שחברות שלו הלכו לקניון והן עוד מעט צריכות לחזור, שאין לנו הרבה זמן. בואו נגיע לעניין. נכנסנו לחדר שלושתנו, הוא היה פעם איתי, פעם איתה. כשזה נגמר, חזרנו לסלון. אייל ביקש שאני אבוא לשבת לידו, אעשה לו נעים בגב. החברה ישבה לידנו, ואז הגיע החבר, האושרי הזה, ואז הוא אמר שזה החבר שהוא רוצה שנפנק. נכנסנו לחדר, אני זוכרת שאמתרי לו: 'תקשיב, אני לא מסוגלת'. כאילו, אנחנו עכשיו שעה וחצי היינו עם אייל, אין לי כוח. הוא לא התווכח איתי יותר מדי, ואז הוא ניגש לחברה. הוא היה איתה".
ואיפה אייל בזמן הזה?
"הוא בסלון".
ט': "זה נגמר, אנחנו חוזרות למלון שלנו, ופתאום מי רץ אחרינו? בני. מאיפה הוא צץ אני לא יודעת, כי הוא לא היה ברגע שקרו הדברים בתוך החדר. הוא רץ, אמר שילווה אותנו למטה, ובמעלית הוא נתן לנו 400 שקל. זה כאילו על זה שבאנו".
תשלום על הדבר המיני שעשיתן?
ט' משיבה שכן, נ' מספרת: "הוא טען, 'שיהיה לנו'. אנחנו צריכות לנסוע, מוניות... כאילו לבוא לאן שמבקשים, שיהיה לנו כסף".
אייל גולן נשאל על הסיפור באילת עם ט' ונ': "אולי מכיר, אבל לא משהו שאני הייתי איתן בקשר או משהו, לא. אני אומר, יכול להיות. קודם כל, אין דבר כזה שמישהי יצאה איתי ואני אביא מישהי אחרת. לא קיים. אז זה סיפור מופרך. אבל אני אומר, יש מצב שהייתי עם שתי בנות באילת, כן. אני יודע עם זה מהפרשה? מי הן, מה הן".
אז לא שלחת מעריצות לפנק חברים שלך?
"לא, ממש לא. אני מאז ומעולם לא נכנסתי לאיזושהי מערכת יחסים עם מעריצה או משהו כזה".

בני פרץ עם אייל גולן. צילום: אלוני מור


לכתבה התראיינה גם עו"ד לבנה מלמד, הפרקליטה המלווה בתיק, שטענה כי "הבסיס היה שהן מעריצות של אייל. דני ביטון פוגש אותן באירועים שקשורים לאילת, פוגש אותן בשורות הראשונות, מציג את עצמו כאבא של אייל ומבטיח להן להגיע להופעות, לתוכנית הטלוויזיה ולשהות בקרבתו. זה לא סוד, הרבה בנות רצו להיות שם באזור, לחוות את הדבר הזה. בדרך, נלקחו כדי לספק שירותי מין לכל מיני אנשים, לא רק נניח לאייל או מישהי שרצתה. ככל שהיא רוצה, זה באמת שלה, הבעיה מתחילה כשהיא לא רוצה".
ט': "כל הארגון הזה - מהקודקוד, דני ביטון - ועד החיילים שלו. זה ארגון, מכונה משומנת של ניצול, כל הארגון הזה היה נוכח. מדני, הופ, הייתי עוברת לידיים של צחי. למה? כי כביכול הוא היה צריך לקחת אותי לחדר הלבשה של אייל, לעשות איתו סלפי, והוא בכלל לא היה נמצא שם".
מה זה אומר לעבור לידיים של צחי?
"הוא היה נוגע בי, היה מנסה לעשות משהו. כאילו אני לא רוצה, ובכלל אני אמורה להצטלם עם אייל. הוא אמר לי קודם כל לעשות ככה וככה".
היה לך אפשרות לעשות משהו?
"לא. פעם אחת היה מקרה בנתניה שאמרתי לא, ואז שילמתי סוג של מחיר. זה היה ערב קריוקי, היה רק אלכוהול. אווירה רגילה, שרים, צוחקים. עד שמגיע הרגע שכבר מאוחר וכולם מתפזרים הביתה, ואז דני קם עם אביעד לצד, דיבר איתו, חזר ואמר: 'אני הולך, אני עוד חצי שעה בא, לאסוף אותך ואשים אותך בבית'. אמרתי לו בסדר. בזמן שהוא לא היה, אביעד ניסה לעשות כל מיני דברים, הוא שיכור וממש שתוי. דחיתי אותו. לא הייתי מוכנה. אמרתי לו שיתקשר לדני, שאני צריך לחזור הביתה. הוא אמר לי - 'דני יצר איתי קשר, הוא לא יבוא'. פשוט יצאתי מהבית הזה, בכיתי מאוד. זו שכונה שאני לא מכירה בנתניה, מקום שאני לא מכירה, רחוק מאיפה שאני גרה. הלכתי המון ברגל, לא יכולה להגיד אפילו זמן הליכה".
לא התקשרת לדני?
"ניסיתי לתפוס אותו, הוא לא ענה. אחרי כמה ימים יצרתי איתו קשר וניסיתי לברר למה הוא השאיר אותי לבד, מה הוא ניסה לעשות. ואז הוא ענה לי: 'כל פעם שתתנהגי רע, זה מה שיקרה. אם לא תעשי מה שאומרים לך, זה מה שיקרה'". 
נ' מתארת שחברה הציעה לה ללכת לכוכב הבא כי אייל גולן שופט שם והיא נוסעת עם דני. האב הגיע ללא החברה, טען שנוסעים לאסוף אותה, אך בשלב מסויים עצר את הרכב בחניון, נכנס לחנייה, אמר שהוא הולך להוריד צ'קים. "הוא ביקש ממני להיכנס לוואן של הלהקה. אני נכנסת ורואה שיש שם בן אדם. הוא אמר לי 'תבחרי: את רוצה שאני אזיין אותך, או שאת רוצה למצוץ לי?'. אמרתי שאני לא רוצה, יצאתי מהאוטו וחזרתי לרכב של דני, אמרתי לו שאני לא רוצה. הוא הרים אותי פיזית, פתח את הדלת, הכניס אותי חזרה לאוטו השני, נעל אותי בפנים והשאיר אותי עם אותו בחור".
אז מה עשית?
"בחרתי".
אייל גולן ואמרגנו בני פרץ, כזכור, מתנערים מהאב ומציירים אותו איש הרע בסיפור. בני פרץ: "זה היה מבול של טלפונים במשך חודשים, שאין לו עבודה, שאין לו מה לעשות, שהוא הולך לישון ברחוב. אייל אמר לי 'לא להסכים בני. אני לא רוצה אותו לידי'. נשברתי. הבאתי אותו, אמרתי לו אל דאגה, הוא תחתיי, סמוך עלי. טעות חיי, טעות שעלתה לי עשרות מיליוני שקלים".
ט': "בני פרץ ודני היו חברים מאוד טובים. כאילו, זה לא היה מוצג בתור זה שדני עכשיו הוא עול עליהם ואתה יודע, איזה משהו שנפל להם על הכתפיים. תמיד היו יחסים טובים ביניהם, כשהם היו נפגשים הם היו מתחבקים ונפגשים. איך בני פרץ יכול לטעון שהוא לא ידע אם דני הביא אותי לסוויטה שלו בקראון פלאזה? אז איך בני פרץ לא יודע?".
 
על קראון פלאזה: "באתי לשם, אייל לא היה, היה רק את בני שאמר שעוד 20 דקות אייל צריך לבוא. חיכיתי ואף אחד לא בא. אמרתי לו שאני צריכה לחזור הביתה, הוא אמר לי 'לא, תשתי, תעשני סיגריה, תכף אייל יבוא'. בני דאג שאני אשתה, להחליש אותי כנראה מבחינה של צלילות".

הפרקליטה המלווה וקצין המשטרה שהופקד על החקירה בתחילה טענו כי ניכר שהיו בתיק שיבושי ראיות והעלמת ראיות, כמו למשל סרטונים והודעות מחוקות. לטענתם, השיבוש נבע מעצם פרסום הפרשה לאחר חקירה של אחת הנערות - שאפשרה למעורבים להתכונן לחקירותיהם. הפרקליטה המלווה אף סיפרה כיצד עורכי דין בכירים הגיעו אליה כנציגיהם של הנערות ויחד עימן, ואז הנערות טענו ששיקרו בחקירה. עוד אמרה, כי לדעתה לא הגיעו בחקירה לחקר האמת. 

נ': "מאוד גוננו על אייל בחקירה. לא דיברנו על הסמים או על הכסף שבני הביא לנו. על הסמים גם פחדנו, כי בעצם עשינו אותם, לא ידענו מה ההשלכות של זה ומה יעשו לנו. נורא פחדנו, אנחנו היינו ילדות. אז לא הבנו, הוא היה כזה נחמד וכזה טוב במירכאות, ומתעניין בך, שואל לשלומך. בגלל זה אני מאמינה שבאותם רגעים לא הבנו שהניצול הוא כזה גדול, שהוא מנצל אותנו. הייתה לנו מטרה, שזה בעצם דני. רצינו לרמוס אותו, כמו שהוא רמס אותנו".

ט' מבטיחה שבמידה ותיחקר שוב במשטרה, תחשוף את הפרטים שלא סיפרה עליה. "היה קל לעבוד עליי אז, היום אי אפשר לעבוד עליי. אף אחד לא יכול לעבוד עלי", אמרה. 

סיפורה של ע' מחדר החקירות: "כל מה שסיפרתי על אייל לא נכון. לא שכבתי איתו, לא קיבלתי ממנו כסף, לא קיבלתי ממנו מתנות, לא טיילתי איתו בקניון, לא עישנתי איתו סמים, לא קיבלתי ממנו סמים. הדבר היחיד שכן נכון הוא שפעם אחת הייתי בבית שלו, והוא אמר לי 'אני יודע מה את רוצה', לקח אותי לבית של השכן שלו, הוריד את המכנס ואני ...". מדובר במקרה שאייל גולן סיפר עליו, שבזמן שקיימה בו הנערה מין אוראלי, הוא שאל אותה האם היא באמת בת 21 והיא השיבה שהיא בת 17.5. לטענתו, ברגע שסיפרה את גילה האמיתי, הוציא אותה מהבית.
הדבר הזה עולה מחומר העדויות?
"הוא לא עולה".
אף אחת מהבנות לא סיפרה את זה?
"לא. אין לזה תמיכה בחומר הראיות".
ע' שוחחה עם אורלי וילנאי בטלפון. 
אורלי: "שלום ע', אני נורא רוצה לדבר איתך". 
ע': "אני אסביר לך, בני פרץ דיבר איתי וביקש ממני לא להתראיין, כי הוא יודע לאן זה יכול להוביל. זה לכלוכים להוציא עכשיו, לפגוע עוד פעם, ולא באלי ל עשות את זה".
אורלי: אבל איזה לכלוכים? אתם עוד בקשר?
ע': "אני בקשר מאוד טוב איתם"
אורלי: "איתם זה גם עם אייל? גם עם אייל את בקשר?".
ע': "אה כן. אני ראיתי אותם לפני, הייתי אצלם בהופעה לא מזמן, ועכשיו יש עוד פעם הופעה בקיסריה". 
אורלי: "וואלה? ונפגשת איתו שם בהופעה?".
ע': "כן, ואני בקשר גם עם דניאל (גרינברג, בת הזוג של אייל) כאילו".
אורלי: "וואלה? איזה יופי, חשבתי שהם כאילו כועסים אחרי מה שהיה". 
ע': "אבל אין להם לע מה לכעוס".
אורלי: "על העדות שקר שנתת".
ע': "המשטרה ניסתה להפליל אותו".
אייל גולן נשאל על זה והכחיש את הקשר עימה. "לא דיברתי מאז הפרשה לא איתן ולא עם אבא שלי, עם אף אחד שקשור לפרשה". 
הפרקליטה מספרת שפרקליטים שמקבלים שכר גבוה הגיעו עם הנערות למשרדה, והנערות ביקשו לא להיות חלק מהתיק. עו"ד מרוז, אחד מעורכי הדין, סירב להשיב לגבי מי שילם לו על הליווי המשפטי של הנערות, אך הכחיש את הטענה שאייל גולן שילם לעורכי הדין כסף כדי שהיא תשנה עדות.

בסוף הסרט אומר אייל גולן שרצה שילדיו יידעו שלא עשה את המעשים המיוחסים לו. ט' טוענת כי הוא ניצל אותה, וסיפרה כי אחרי הפרשה החלה להשתמש בסם "נייס גאי". בהמשך, נגמלה, והיום כבר יש לה שתי בנות. יש לציין, כי תיק החקירה נגד אייל גולן נסגר בסופו של דבר מבלי שעמד לדין, כמו גם נגד כל המעורבים האחרים, מלבד אביו שהורשע במסגרת הסדר טיעון. על חלקו של בני פרץ בפרשה מוטל צו איסור פרסום.

אייל גולן מסר: "אני דוחה את הרצון של אורלי וגיא להיכנס לחיי הפרטיים. הם כלשונם, פרטיים, והם רק שלי. לצערי התוכנית ניסתה לקיים חקירה פרטית על אירוע שקרה לפני שבע שנים, באופן שלא קרה מעולם בתקשורת הישראלי וסותר למעשה את החלטת הפרקליטות והמשטרה, שסגרו את התיק תוך שלושה חודשים. פעלתי, אני פועל ואפעל תמיד רק על פי חוק. אני דוחה בשאט נפש כל ניסיון לרמוז שניסיתי למחוק או לטשטש דברים כאלו או אחרים. ההפך הוא הנכון, שיתפתי פעולה עם הרשויות באופן מלא". 

מנהגו של אייל גולן נמסר: "את מה שהיה לו לומר, הוא אמר בחקירת המשטרה. העובדה שהתיק נסגר מדברת בעד עצמה"
אושרי גבאי: "לא ידוע במה מדובר, אין תגובה".
עדי ליאון: "אני לא יודע על מה מדובר".
ניר שלום, המתופף, לא השיב לבקשת התגובה.