על פי סקר מנדטים של מכון פאנלס פוליטיקס בראשות מנחם לזר עבור "מעריב־סופהשבוע", לו הבחירות לכנסת ה־24 היו מתקיימות היום, המערכת הפוליטית הייתה נקלעת למבוי סתום, שכן גוש "רק לא נתניהו" היה זוכה ב־60 מנדטים בעוד שגוש נתניהו־חרדים היה זוכה ב־48 מנדטים.

ימינה בראשות נפתלי בנט, שעד לרגע זה לא הכריז לאיזה גוש יצטרף, זוכה בסקר ל־12 מנדטים, כך שאם הוא יחליט בסופו של דבר לחבור לנתניהו, גוש נתניהו־חרדים־בנט יגיע אף הוא ל־60 מנדטים. המבוי הסתום הזה עשוי להיפרץ אם בנט יחליט בסופו של דבר לחבור לגוש "רק לא נתניהו", מה שיאפשר הקמת קואליציה וממשלה חדשה. בנט עשוי לדרוש במקרה כזה את ראשות הממשלה גם בהיותו ראש המפלגה הרביעית בגודלה, כדי למנוע בחירות חדשות.

במקרה של בחירות אישיות לראשות הממשלה בהתמודדות ראש בראש של בנימין נתניהו מול כל אחד מהמועמדים האחרים התברר שהפער בין נתניהו לסער קטן ביותר: נתניהו מקבל 41% לעומת 39% לסער. במקרה שבו נתניהו מול לפיד, ההכרעה ברורה יותר – 52% לנתניהו לעומדת 35% ללפיד. גם בתרחיש של קרב ראש בראש בין נתניהו לבנט הפער ביניהם קטן. נתניהו עם 40% תמיכה לעומת 37% לבנט.



על פי הסקר, הליכוד נותרת יציב עם 28 מנדטים, כמו בסקר הקודם. יש עתיד בראשות יאיר לפיד היא המפלגה השנייה בגודלה, אך היא מאבדת מנדט בהשוואה לסקר הקודם ומקבלת 18 מנדטים. לעומת זאת, גדעון סער בראשות תקווה חדשה מצליח לצמצם את הפער מלפיד ועולה מ־13 מנדטים בסקר הקודם ל־15 בנוכחי. ימינה כאמור עשויה להוות את לשון המאזניים בבחירות הקרובות ולהכריע איזה גוש ינצח בבחירות.

בהמשך תמונת המנדטים - הרשימה המשותפת בראשות איימן עודה, שכזכור נפרדה מרע"מ, מקבלת 9 מנדטים, עלייה במנדט לעומת הסקר הקודם.

ישראל ביתנו בראשות אביגדור ליברמן עולה אף היא מ־7 ל־8 מנדטים. יהדות התורה יציבה עם 7 מנדטים. הרשימה המאוחדת של הציונות הדתית בראשות סמוטריץ' ובן גביר תופסת מרחק מהקו האדום ומקבלת השבוע 5 מנדטים, לעומת 4 בסקר הקודם. גם מרצ מתאוששת מעט ומטפסת מ־4 מנדטים ל־5.

כחול לבן בראשות בני גנץ נמצאת מתחת לאחוז החסימה, אך היא קרובה אליו מאוד עם 2.5%. התחזקות של גנץ ומעבר שלו את אחוז החסימה יכולים לשנות כליל את תמונת המצב בין הגושים. רע"מ של מנסור עבאס נמצאת אף היא מתחת לקו האדום אך היא במגמת התחזקות. בסקר הנוכחי היא מקבלת 2.1% לעומת 1.1% בסקר הקודם. סוגרת את הרשימה מתחת לאחוז החסימה המפלגה הכלכלית של ירון זליכה, שמקבלת 1.9% לעומת 1.3% בסקר הקודם.

בסקר השתתף מדגם מייצג של 587 חברים בפאנל המשיבים של Panel4All לביצוע מחקרים על גבי האינטרנט. טעות הדגימה המרבית בסקר זה היא 4.2%.