לקראת הבחירות המתקרבות, "מעריב אונליין" מכיר לכם את האנשים שרוצים להיכנס לכנסת במפלגות השונות. אלפי מועמדים ברשימות השונות ינסו להגיע לקו הגמר, ולהפוך לחברי הכנסת מן המניין, בכנסת ה-21. בכל יום נספר לכם על מספר מועמדים שככל הנראה לא הכרתם. 

נפתלי נאור המתמודד ברשימת הליכוד כנציג מחוז ירושלים
למה לבחור בי?
בחירות 2019 - הכר את המועמד: נפתלי נאור המתמודד ברשימת הליכוד

נציגי המחוזות לכנסת ה-21 חייבים להיות פנים חדשות אך שורשיות בעלי נאמנות לארץ ישראל ולערכי תנועת הליכוד. כאחד שיש לו שורשים עמוקים בתנועה, דור שלישי לנאמנות, (בן למזכיר ממשלת בגין ונכד לחברת הכנסת וחברת מפקד האצ"ל) אני מתחייב להמשיך את המורשת האידיאולוגית של ולתת תקווה לצעירים על בסיס משנה פוליטית בעלת סדר יום ימני לאומי וליברלי תחת ארבעת עקרונות הנאמנות: נאמנות לארץ ישראל, נאמנות לירושלים, נאמנות לחוסן החברתי ונאמנות לתנועת הליכוד. 
אני מתחייב לפעול ע"פ עקרונות אלו ולאור זאת, התנגדות אקטיבית למדינה פלסטינית, בניה בכל שטחי יו"ש ובכללם בניה בשטח E1 בין מעלה אדומים לירושלים, במטרה לגדוע רצף פלסטיני טריטוריאלי שעלול להוביל למדינה פלסטינית, החלת ריבונות בכל חלקי יהודה ושומרון, לחימה בפשע המאורגן ואכיפת הבניה הבלתי חוקית בשטחי הנגב והגליל ובעוטף ירושלים. ברוח ז'בוטינסקי אני תומך בכלכלת השוק החופשי ומאמין כי יש להחזיר לליכוד את ערכיו הליברליים המציבים את האזרח במרכז ולפעול לחקיקה בהתאם כמו הורדת מע"מ על תרופות לחולים כרוניים, המשך שיקום השכונות ועוד. אני מתחייב לייצג את הפנים היפות של הליכוד, השורשי, את ההדר הבית"רי מתוך אמונה בצדקת הדרך.
מה לא יודעים עלי?
זכיתי שמנחם בגין ז"ל היה הסנדק שלי וזכיתי גם שפידיון הבן שלי נעשה על ידי הרב צבי יהודה קוק ז"ל, כך שמוטלת עליי החובה והאחריות לשמור על ארץ ישראל, עם ישראל, תורת ישראל וציביון התנועה כתנועה לאומית וליברלית.