המועמד לשעבר למפכ"לות, תת אלוף במיל' גל הירש, הציג היום (שני) באירוע פומבי בראש העין את מפלגתו, מפלגת "מגן", המצע שלה ושאיפותיה המדיניות. בנאומו התייחס גם לשאיפותיו המדיניות, ביניהן גם תיק ביטחון הפנים. "זה נכון, אני ביטחוניסט ואנו מפלגת ימין מדיני-ביטחוני, אבל כיום המערכה על הבית אינה מתרחשת רק בגבולות. הקרב על הבית נמצא בתוך הבית, כדי שכל אחד ירגיש כאן כמו בבית" אמר הירש.

הירש דיבר על הפרשיות המשפטיות שאופפות את המשטרה וההנהגה המדינית: "כשמדברים על הדלפות ומשפטי שדה בתקשורת, חשוב שלא נהיה צבועים ולא נרים את עצמנו מעל החוק. אמנם יש מה לשפר במערכת החוק, אבל חשוב לזכור שמבלעדי המשפט והצדק מדינה, אין חוק וסדר, ואני מאמין שיש שופטים ראויים. משפטי השדה בישראל צריכים להיגמר, ואם צריך מתנדב שיאמר את זה, הנה אני אומר את זה".
הביטחוניסט לא חסך ביקורת גם על שאר המתמודדים במערכת הבחירות הקרובה: "מאוד קשה לי לשמוע את סגנון השיח בין המנהיגים לעתיד. חבורת לכלכנים שמלכלכת זה על זה. מאיתנו לא תשמעו כאלה דברים, זאת בושה. כולנו רקמה אנושית אחת חיה, ומובילי ציבור רבים שגואים בבכי על מצבה של ישראל מחבלים בלי בושה ברקמה של ישראל. מנהיגים שנותנים דוגמה רעה לאזרחי המדינה ומלינים על השסע והקיטוב כדי לגרום לנו להצביע להם. אני אומר לכם - אל תצביעו להם".
"יש מי שחושב שזה בסדר לשסות ציבור בציבור. זו דרכם לצבור כוח. רבים מאלה שבחרתם בעבר צריכים לעשות חשבון נפש, אבל בשביל זה צריך נפש. אני מקווה שיש להם" הרחיב. 
 

"בזה שונה מפלגת "מגן" ממפלגות אחרות. מפלגת מגן היא הימנית ביטחונית היחידה. אנו לא מחפשים כיסאות, שריונים או שדרוגים. אנחנו נעבוד בשביל עם ישראל בכנסת. זה נכון, אני ביטחוניסט ואנו מפלגת ימין מדיני ביטחוני, אבל כיום המערכה על הבית אינה מתרחשת רק בגבולות. הקרב על הבית נמצא בתוך הבית, כדי שכל אחד ירגיש כאן כמו בבית" טען הירש.
הירש סיכם: "אני מכיר את אתגרי הביטחון של ישראל, כמי שעסק ועוסק בהם. אני איש מבצעים מיוחדים, ואני אומר לכם שהמבצע המיוחד הבא הוא בלב המדינה ובתוך ליבם של אזרחי המדינה. המערכה נמצאת בתקציבי הרווחה, זכויות הלהט"בים, השכבות החלשות והאזרחים הוותיקים שייסדו את המדינה וחיים בקושי, כי יש לנו חצר אחורית שהולכת וגדלה".