יו"ר עוצמה יהודית, איתמר בן גביר, התראיין הבוקר (רביעי) ב-"כאן ב'" והתייחס לדיווחים לפיהם רה"מ נתניהו הציע לסייע  למפלגתו לעבור את אחוז החסימה, במידה ובן גביר יתחייב כי במידה ותהיה מערכת בחירות נוספת, הוא לא יתמודד שוב. 

"אני לא רוצה להתייחס למה שנאמר לי בשיחות סגורות", פתח בן גביר והוסיף "יש שתי סוגיות על הפרק - האחת היא שאנחנו צריכים דרמה ממשית כדי להגיע לגוש של 61, ולא משנה מה נעשה למספרים. והסוגיה השניה שאנשי הליכוד מודאגים ממנה היא שבנט ושקד מאד קרובים לכחול לבן. כשמחברים את שתי התובנות הללו יחד, ברור שלימין יש רק דרך אחת לצעוד בה, וזו הכניסה של עוצמה יהודית לכנסת".

ראש עוצמה יהודית לא הכחיש קיומה של עסקה כזו כמו שהוצעה לו על ידי נתניהו ואמר: "אני אומר דבר פשוט - אם נתניהו באמת יעזור לעוצמה יהודית, ולא כמו שעשה בפעם הקודמת בה הוא טעה והלך על הראש שלי, אז ההצעה שלהם אומרת שעוצמה יהודית תכנס לכנסת ותהיה ממשלת ימין. יש אמירה מצידם שאנחנו לא צריכים לרוץ במידה ויהיו בחירות נוספות".

עם זאת, הסתייג בן גביר מלענות באופן ישיר לשאלה האם יעמוד בצד שלו בהתחייבות ואכן יתחייב שלא לרוץ לבחירות נוספות במידה ותרחיש כזה יתממש. "אני רוצה לשמוע את רה"מ אומר את זה בקולו. אם הוא יהיה הגון - נצטרך לחשוב מה עושים במערכת הבחירות הבאה, אם תהיה. יחד עם עוצמה יהודית, רה"מ יודע שהסיכוי שלו להגיע לממשלת 61 עולה". 

בתוך כך ביקר בן גביר את גורמים בימינה, בראשם חה"כ איילת שקד ונפתלי בנט, שר הביטחון, על אף הכרזתם מוקדם יותר החודש כי לא ישבו בממשלה עם מפלגת כחול לבן: "בליכוד יודעים כמוני לאן בנט ושקד מכוונים. יש לי שעות שיחה ארוכות עם שקד ואני יודע בדיוק מה היא חושבת על יאיר נתניהו, על שרה, על כל משפחת נתניהו ועל המשך שלטונו של רה"מ. כשמבינים את ההקשר, הזה, האסטרטגיה של הליכוד נכונה". 

יו"ר כחול לבן הגיב לדיווחים על העסקה שהוצעה לבן גביר ועקץ את נתניהו בחשבון הטוויטר שלו כשכתב: "לא אתפלא כבר אם בשביל להימלט ממשפט, הוא גם יתלה בבלפור את התמונה של ברוך גולדשטיין". בתגובה השיב לו בן גביר: "‏מי שרצה להקים ממשלה עם היבא יזבק ושאר תומכי הטרור של הרשימה המשותפת, שלא יטיף לנו מוסר".