יו"ר כחול לבן, בני גנץ, העניק הערב (שבת) ראיונות לערוצי הטלוויזיה ובהם התייחס לתהליך הקמת הממשלה הבאה. בראיון לערוץ 12 אמר גנץ: "יש לי ממשלה גם ללא תמיכת הרשימה המשותפת. כחול לבן תהיה המפלגה הגדולה ביותר בפער משמעותי ובשותפות עם מפלגות יהודיות ודמוקרטיות נוכל להקים ממשלת אחדות או ממשלה בראשות כחול לבן עם העבודה ועם ליברמן. אנו רואים שהליכוד עם ביבי לא יכול להרכיב ממשלה. בלי ביבי יש אחדות".

בראיון לכאן 11 התייחס יו"ר כחול לבן לקריסת מערכת הבריאות והבטיח לא להעלות מיסים: "מערכת הבריאות לא נמצאת בנקודת איזון. יש לה שלוש רגליים, אחת מצוינת – איכות כוח האדם, ושתי רגליים חולות – כמות התקנים הבלתי מספקת והתשתיות הרפואיות. הצהרנו שאנחנו הולכים לשים 12.5 מיליארד שקל. זה עניין של סדרי עדיפויות. לא אעלה מיסים, אשתמש במשאבים הקיימים בסדר עדיפות אחר".

גנץ התייחס גם לתוכנית טראמפ ואמר כי הוא מתכוון לקדם אותה אך בה בעת הוא מסתייג מהוויתור על תושבי המשולש: "אני מקבל את התוכנית בכללותה. היא רפרנס נכון להתחיל ממנו. יש לנו הערות על חלק מהסעיפים. אנחנו חושבים שאזרחי ישראלי בכל מקום לא יכולים להיות תחת מדינה אחרת ואי אפשר להעביר אותם בכפייה. צריך להבין שהתוכנית נכונה במובן הזה שהיא מסתכלת למציאות בעיניים. היא לא תוכנית עם אשליות. היא מכסה את כל הצרכים של מדינת ישראל. בוודאי שנפעל לסיפוח הבקעה בהסכמה לאומית ותיאום בן-לאומי".

בראיון לחדשות 13 התייחס גנץ למתיחות המתמשכת בדרום ואמר: "בעזה צריכות להיות שלוש רגליים שעל בסיסן נישען, הרגל הצבאית-הביטחונית שיש בה עוגן הגנתי והתקפי. לצערי נתניהו בזבז את הישגי 'צוק איתן'. הושגה הרתעה ונתניהו בזבז אותה".

ראש הממשלה, בנימין נתניהו הגיב לראיונות שהעניק גנץ ואמר: "גנץ שוב משקר. בלי תמיכת אחמד טיבי ואיימן עודה בכנסת אין לו ממשלה. כל מי ששוקל להצביע לכחול לבן צריך לדעת שמצביע לממשלה שתהיה תלויה ברשימה המשותפת. רק הצבעה לליכוד תביא ממשלת ימין חזקה, תעצור ממשלה מסוכנת ותמנע בחירות רביעיות".