> פרופ' יוסי שיין, ראש התוכנית לדיפלומטיה באוניברסיטת תל אביב, ומלכת היופי במיל', אילנה שושן, עשו קאמבק.



שיין: "מה פתאום את מתקשרת אלי? זה נראה לך מכובד? תודה רבה לך ולהתראות".

שושן: "אני חזרתי רק לפני כמה ימים מחו"ל ועוד לא ראיתי אותו. אנחנו בקשר כל הזמן. אל תכתבי שום דבר, הכל מאוד רגיש. אנחנו לא נפגשים, אנחנו רק מדברים. אנחנו חברים. אנחנו מאוד קרובים. הוא  בחור מקסים".

 > התמלילנית מירית שם אור, חברת דירקטוריון באמ"י, שכבר 20 שנה לא החליפה ולו הנהון עם בעלה לשעבר, צביקה פיק, אימצה תחביב חדש: בקרוב תראו אותה מתמודדת ב"מאסטר שף".

שם אור, חשבתי שאת מבשלת רק שירים.
"זה נכון. אני בשלנית ביתית. הכנתי להם עוף סיני עם נודלס וסלט סיני".

איך משווקים אותך שם?
"אני הכל, לא? אני אמא של, אשתו של, תמלילנית, פובליציסטית. ספורטאית לשעבר. הייתי אלופת הארץ ב-60 מטר. וגם יש לי בן רופא!".
 
אולי נעשה סולחה בינך לבין צביקה?
"הכל בסדר. לא צריך לדאוג לנו. אנחנו לא מדברים ברוח טובה".

מתי השלב הבא?
"לא הודיעו לי עוד".
 
מי שפט אותך?
"מישהי שיש לה עסקי קייטרינג, לא מכירה אותה".
 
למה לא הלכת למהדורת ה-VIP?
"אז לא רציתי, קיבלתי רגליים קרות. עכשיו אמרתי ‘יאללה'".
 
> העיתונאית והסופרת סמדר שיר אמרה "לא, תודה" להצעה הלא לגמרי מפתה לככב בעונה הבאה של "הישרדות VIP". וגם ליאורה, תשמחו לשמוע, סירבה להסתגר מרצון בבית "האח הגדול" בעונת ה-VIP שאותה רוקחים כעת בקשת, וזה אף על פי שהשליח של יורם זק, המלהק אסף גרינבוים, עשה עבודה מצוינת ולא הרפה ממנה במשך שבועיים.
 
באי קניון רמת אביב זיהו השבוע את יהורם גאון יושב בבית קפה עם שקית תרופות ומנהל שיחה קולנית עם תל השומר בנוגע למרשמי תרופות. רק בריאות.
 
באוניברסיטת תל אביב שמחו לקחת בשבוע שעבר חלק בחגיגות יום ההולדת ה-80 של דן מירון, חתן פרס ישראל לספרות לשנת 1993 ואדם שנחשד, אי שם ב-2006, בהכאת אשתו לשעבר, אילנה, בזמן שהשניים התגוררו בניו יורק. את חגיגות ה-80 רקחה חברתו לחיים, האדריכלית אסתי בכרך, והאוניברסיטה העניקה פרס.
 
דוברת אוניברסיטת תל אביב, אורנה כהן, אתם מוקירים אדם שנחשד בהכאת אשתו?
"לפני כשלושה שבועות קיים החוג לספרות באוניברסיטת תל אביב כנס אקדמי על עבודתו המדעית של פרופ' דן מירון, גדול חוקרי הספרות העברית בדורנו. אנו מגנים אלימות מכל סוג שהוא, עם זאת, למיטב ידיעתנו, נגד פרופ' מירון לא הוגש מעולם כתב אישום".

> המבזק שלא מבדיל בין פריימריז לבין בחירות: אלינור זינו הצטלמה לקמפיין האופנה של דפנה לוינסון, אבל לא גילתה לאף אחד שהיא בעצמה בוגרת שנקר לעיצוב אופנה.
 
> מור סילבר נבחרה לראשונה לשמש כשגרירה הבלעדית בישראל של חברת התכשיטים והאקססוריז הספרדית TOUS ותוביל בעונה הקרובה את קולקציית התכשיטים של המותג.