ירמי קפלן הצליח לעצבן לא מעט נשים השבוע, כשבמהלך הופעה פצח במונולוג מטריד על חובותיה המיניות של האישה לגבר. בקבוצת הפייסבוק ״שיח פמיניסטי״ תיארה אחת הגולשות ש״הוא אמר מול אולם מלא אנשים שלגברים לא אכפת אם האישה שלהם ישנה או ׳מומיה, כמו שהוא הגדיר את זה, אם הם בעניין אז הם בעניין, ואין מה לעשות. והוא גם נתן טיפ לנשים בקהל. הוא ממליץ שבבקרים נשים יעזרו לגבר שלהן ׳להשתחרר. לסייע להם עם קצת ׳עבודת יד׳. גם אם לא בא להן, גם אם אין להן חשק. זה מה שהן צריכות לעשות״.



כשליאורה הרימה טלפון, הוא מיהר להתנצל: ״בנות, אתן צודקות. בדיעבד הדברים שנאמרו יצאו בבוטות ואין מה להתווכח על זה. הופעה זה קצת כמו תיאטרון העוצמות, הבוטות והפרובוקציה - במקרים רבים מוגזמות. לא חשבתי על הדברים ככה. אני לוקח את זה איתי הלאה לעתיד. נתינה, קבלה והדדיות הן ערך עליון מבחינתי. אני מעריך את הביקורת שלכן״.


***


תושבי הטוויטר, תגידו ״ברוך הבא״ לחבר החדש ברשת, רוני מאנה, שככל הנראה זקוק לעוד פלטפורמה עבור ההתבטאויות הפוליטיות הלא ממש מעודנות שלו. ראש הממשלה ורעייתו לא יוצאים שם טוב, בלשון המעטה.

מאנה, מה בציוץ?


״על כל הפוליטיקה".



איך התחלת עם זה?
״ג׳ודי פגשה אותי בבניין משרדים שלי ושאלה אותי למה אין לי טוויטר, אז אמרתי לה שסבבה ואני אפתח. התחלתי לכתוב״.



מה אתה מצייץ?


״הציוץ הכי יפה שלי היה: 'למה שרה לא מרשה לביבי לענות לטלפון האדום בבית? כי היא פוחדת שזו איילת שקד'. אני לא שונא אותה, אני רק אומר את האמת. הם לא רואים אף אחד ממטר והם עשו לי הרבה נזק. אני לא מנסה לפגוע בהם חס וחלילה, רק אומר את האמת".



איך היחסים שלך עם שרה היום?


״אי אפשר להשלים איתה".



מה עם התמונה שלה שהייתה לך?


״עדיין אצלי. היא שווה משהו כמו 12 אלף שקל. תמונה שמורכבת מ-3,000 תמונות, כמו פסיפס. הבאתי לה את זה פעם מתנה והיא לא רצתה לקחת את זה".



מה קרה ששרה לא רוצה לקחת מתנה?


״היו שם הרבה דברים שהיא לא אהבה״. תהילה מדוברות רה״מ מסרה כי הבקשה הגיעה ללשכתם, אך הם אינם יודעים מתי תהיה תגובה בנושא.ועוד בעניין האלפיון העליון: מסתבר שכסף כן קונה הכל. אם שמעתם על רביעיית ריכטר, בטח תשמחו גם לשמוע שקוראים להם ככה על שמם של זוג המיליארדרים יהודית וקובי ריכטר, נדבנים גדולים של הפילהרמונית. כבר בשבת שעברה הרביצה הרביעייה הופעה מיוחדת למוזמני הזוג ולמה שנקרא סגל א' של המדינה.


 
***

בעוד אורית פוקס טוענת לקשר הדוק וזוגי עם יוסי חכמי, אספן האמנות המיליארדר, הוא מבחינתו מגדיר אותה כידידה בלבד ומספר שיש לו בת זוג אחרת לגמרי. אחד ממקורביה של פוקס סיפר לליאורה כי היא ארגנה לחכמי מסיבת יום הולדת 70 גרנדיוזית, שכללה קייטרינג איכותי ואורחים אנינים. בפועל, חכמי חגג עם חברים במסעדת ״התרנגול הכחול״ ולא היה ולו רמז לפוקס.



חכמי, יצאת בפוקס?


״יום ההולדת שלי היה במסעדת ׳התרנגול הכחול׳ לחברים קרובים. אורית פוקס לא נכחה באירוע, הייתי עם בת הזוג האנגלייה שלי, היא בת 31״.



וואו.


״יש בעיה?״.



נהפוך הוא. שיהיה לך לבריאות. אז מה הקשר שלך לאורית פוקס?


״היא ידידה שלי. אני לוקח אותה לפעמים להצגות בתיאטרון או לקונצרטים, כי היא נורא אוהבת את זה. ידידה, לא יותר מזה. אנחנו נפגשים מדי פעם״.



רגע, אתה לא הספונסר שלה?


״לא, עד כמה שידוע לי״.
אז אתה לא מביא אותה למפגשים עם החבר'ה?
״לפעמים״.
ופוקס, בתגובה באמצעות מקורב, מסרה לליאורה ש״היא אכן לא בת הזוג שלו אלא בסך הכל חברה ומכרה טובה ומאחלת לו המון מזל טוב״.