> נטלי דדון, שמוצאת את עצמה בביקורים חוזרים בחדרי מיון בשל התקררות עקשנית, לא מפסידה ימי עבודה והתייצבה לצילומי הקולקציה של אגואיסטה. שבת שלום.

>ח"כ לשעבר מיכאל איתן, בן 70 , מתחזק זוגיות יציבה עם פרופ' קרין נהון, חוקרת ומרצה בכירה בפוליטיקה של המידע וכוכבת תוכניות האקטואליה, שצעירה ממנו בכמעט 30 שנה.
איתן, סחתיין.

“כן. ולגבי ההפרש גילים תדברי איתה, מה את שואלת אותי? היא נמצאת כרגע בחו"ל".
מה אתה עושה בימים אלו?
“אני בן אדם פרטי, נהנה מהחיים".
לא מתגעגע לכנסת?
“לא, הייתי שם 30 שנה. מה שעשיתי, עשיתי. עכשיו אני מתמקד בדברים חדשים".
איך הילדים שלך מקבלים אותה?
“אני לא נכנס לזה".
>מעכשיו קראו לשירה פרבר, שירה רקנאטי. כן, היא עשתה את זה רשמי. החל מפברואר היא ולני לנצח.
שירה פרבר, בעזרת השם?
“נכון".
>הרחק מעיניה של הקהילה העסקית הגיעו לליאורה דיווחים על סוג של מלחמת אחים. וכך הם מספרים: האחים המיליארדרים בני ודניאל שטיינמץ ירשו את עסקי היהלומים של אביהם ראובן, ממקימי הענף בארץ. הונו של דניאל מוערך ב־ 6– 7 מיליארד שקל ובבעלותו נדל"ן בארץ ובחו"ל, ואילו הונו האישי של בני נאמד ב– 7.4 מיליארד דולר לפי מדד המיליארדרים של סוכנות הידיעות בלומברג. אז מה קרה? דניאל העביר ביקורת על התנהלותו של אחיו הצעיר, מה שלא נעם לאוזניו והוא החליט לצנן את היחסים. 
דניאל, בני ילד רע?
“אני נמצא כרגע בחו"ל. לא יודע מי את, אבל בכל מקרה אני לא כל כך מבין את השאלה שלך. אנחנו כבר לא שותפים, זה נכון. מעבר לזה אין בעיה. אני חייב לנתק את השיחה. להתראות".
אלי דוידוביץ, הדובר של בני שטיינמץ, מה קרה שם?
“שקר מוחלט".
>יולי תמיר, שנמצאת מחוץ לפוליטיקה, נפלה. זה קרה בזמן שצעדה באחד מרחובות תל אביב, הייתה מרוכזת בסמארטפון ופגשה את המדרכה מקרוב. היא הובהלה לבית החולים, ושם נמצא שהיא שברה את הכתף. 
תמיר, החלמה מהירה.
“נכון שנפצעתי. מאוד מבקשת שלא תכתבי על זה".
>יו"ר הנהלת אומ"ץ, אריה אבנרי, הוזמן להשתתף בשבתרבות בבאר שבע, אבל הסכים לעשות את זה רק אם יאיר לפיד, שהוזמן גם הוא, לא יהיה שם. מסתבר שאבנרי עדיין זועם על לפיד, שסירב להשיב לפניותיה של אומ"ץ בתקופתו כשר אוצר. בסוף, אם תהיתם, לפיד הגיע, ואבנרי דחה את הופעתו למועד אחר. 
>סוף השבוע שעבר, מלון היוקרה “מצפה הימים". רזי ברקאי, דליק ווליניץ ובני גנץ, שיצאו לכוננות לקראת מלחמה אפשרית בצפון, שוכנו בחדרים רגילים נטולי פינוקים ושילמו במיטב כספם, בגלל התפוסה המלאה. בוקי נאה, לעומתם, שהוזמן להרצות במקום בערב שישי, שוגר לסוויטה הנשיאותית ולא היה מודע למצב הביטחוני אלא רק כשירד ללובי לעת ערב ומצא שם מאבטחי שב"כ ואת הרמטכ"ל. במלון הסבירו לנאה שהוא מבחינתם איש לא פחות חשוב ואולי יותר, וכי הוא הסיבה והגורם לכך שבאותו סוף שבוע הגיעו כל כך הרבה אורחים למלון.